|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det husarbeid/rengjøring du overhodet IKKE gjør?Jeg tar ikke slukene, kaster gammel mat, eller heller suppe, saus ol i do.
![]() |
#42 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er det husarbeid/rengjøring du overhodet IKKE gjør?Jeg har ikke noe fryktelig aversjoner mot noe, nei. Bortsett fra å la huset gro igjen da, så jeg gjør heller husarbeid oftere enn sjeldnere. Mannen er ikke så opptatt av det.
![]() |
#44 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Er det husarbeid/rengjøring du overhodet IKKE gjør?Jeg gjør vel det meste, siden det ikke er så veldig mange andre som kan gjøre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er det husarbeid/rengjøring du overhodet IKKE gjør?Jeg synes det går fint å gjøre "ekle" ting som å vaske do, tømme sluk etc. Men drøgende kjedelige og langvarige prosesser som å sortere store mengder av altmuligrart som har blitt panikkryddet inn i kott etc over lengre tid, det hater jeg inderlig. Ikke at jeg får noen til å gjøre det for meg, heller. Det er vel derfor jeg ikke gidder å betale for vaskehjelp - vaske over gulvene er jo easypeasy; det er jo all ryddingen og organiseringen som man uansett må gjøre selv som er dørgende kjedelig og suger all livskraft ut av meg. Å moppe litt når huset er ferdigryddet er jo ikke å regne som jobb en gang.
![]() |
#48 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er det husarbeid/rengjøring du overhodet IKKE gjør?
Vel, hvis man vil at vannet skal renne ned når man dusjer, så ja.
![]() |
#49 |
"De"
|
![]() Sv: Er det husarbeid/rengjøring du overhodet IKKE gjør?Jøss. Det har aldri vært nødvendig hos oss.
![]() |
#50 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Er det husarbeid/rengjøring du overhodet IKKE gjør?Hår, stort sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det husarbeid/rengjøring du overhodet IKKE gjør?Jeg er ikke glad i husarbeid sånn generelt, men gjør stort sett alt, bortsett fra å stryke klær...
![]() |
#57 |
By the Sea
|
Hear hear!
![]() |
#58 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
takk for påminnelsen, det var vinduer jeg skulle vaske idag |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det husarbeid/rengjøring du overhodet IKKE gjør?Her må alt tas selv da jeg er alene,men jeg gremmes når jeg må ta hår ut av dusjhjørner etc
![]() |
#60 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det husarbeid/rengjøring du overhodet IKKE gjør?Jeg vasker aldri klær. Kona blir faktisk fornærmet hvis jeg setter på en vask, den jobben vil hun ha i fred nemlig (værsågod, sier jeg bare). |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|