Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva jobber du med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 20:15   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pr dags dato - permisjon fra stilling som Multimedia annonsekonsulent, som er et fint ord for å selge reklame til faste bedriftskunder i mange kanaler (avis, tv, nett, radio&dm). Får heldigvis endel kreativ utfoldelse, samt ofte ansvar for total markedsføringsplan for mindre bedrifter som ikke evner å tenke ut sånt selv.

Har søkt på stilling som avdelingsleder i et internasjonalt konsert som driver med bl.a renhold og catering. Trenger leder- og driftserfaring. Innebærer total drift av en avdeling med 25 ansatte. Håper jeg får den, men vet ikke det før i slutten av oktober.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:25   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber som oversetter.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 20:47   #3
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg jobber som ingeniør innen kraftforsyningen.

Gammel 26-09-06, 21:02   #4
Nilda
Nybegynner

Nilda har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er regnskapsfører.

Nilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:11   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jobber på sentralbord/resepsjon og trives godt med det.

Sist redigert av Estrella : 26-09-06 kl 21:17.
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:13   #6
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sosionom og jobber ved et sykehus

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:14   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Først og fremst er jeg student. Tar årsenhet i norsk. Dernest jobber jeg som tilkallingsvikar som lærer på en barneskole.

Gammel 26-09-06, 21:16   #8
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er optiker men jobbet som daglig leder i en gullsmedkjede før jeg gikk ut i permisjon.
Nå har jeg flyttet og er i permisjon i 3 dager til.

Gammel 26-09-06, 21:57   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er hjemme i fødselspermisjon, og skal være dagmamma en stund før jeg skal begynne studiene.

Er halvveis utdannet fotograf, halvveis utdannet interiørkonsulent og har jobbet som journalist + masse standard butikkjobber. Men NÅ har jeg funnet ut hva jeg skal bli!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:04   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er hjemme i fødselspermisjon, og skal være dagmamma en stund før jeg skal begynne studiene.

Er halvveis utdannet fotograf, halvveis utdannet interiørkonsulent og har jobbet som journalist + masse standard butikkjobber. Men NÅ har jeg funnet ut hva jeg skal bli!

Hva da? Nysgjerrig jeg da...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 13:20   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hva da? Nysgjerrig jeg da...

Jeg skal en vakker dag åpne mitt eget galleri.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 22:55   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tittel "Systemkonsulent CRM", men egentlig jobber jeg som business controller.

Ønsker meg egentlig en ny jobb, men vil gjerne fortsette i samme selskap som jeg er nå.

Gammel 27-09-06, 13:50   #13
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sosionom her også

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 19:25   #14
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Heisann!

Tja - tittelen min på engelsk er Market and Product Executive, men jeg gjør så mye rart i firmaet... Et agenturfirma som selger til dagligvare- og faghandelen - enten direkte eller via grossist. Jeg har kontakt med alle leverandørene, og bestiller varene inn på huset - samtidig så har jeg kontakt med de store Grossistvarehusene. I tillegg kommer litt småsnacks som å utarbeide kampanjer o.l.

Joda.... Vil gjerne gjøre noe annet når jeg blir stor!

Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 19:43   #15
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er journalist. Jobber for tiden frilans, det passer meg ypperlig.

LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:04   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er seksjonssjef i et offentlig forvaltningsorgan.
Men tross hvordan det høres ut er det en VELDIG spennende jobb! (ikke ironi, faktisk)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 12:08   #17
teia
Pirkete

teia sin avatar

teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Journalist i en stor lokalavis, men jeg skal naturligvis også bli forfatter når jeg blir stor.

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:27   #18
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av teia, her.

Journalist i en stor lokalavis, men jeg skal naturligvis også bli forfatter når jeg blir stor.

Lyst til å røpe for meg hvilken avis du jobber i? :blafrer pent med øyevippene:

Gammel 28-09-06, 20:38   #19
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er prosessrådgiver i et reisebyrå.
Jobber med selvreservasjonsløsninger på internett.

Gammel 28-09-06, 14:39   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja M^3s jobb tror jeg er kjempe spennende!

Jeg jobber i med et IT-prosjekt. Jeg er nå utlånt til hovedkontoret (bedriften finnes i hele Europa) og tittelen min er Business Representative SAP Core Team. Det innebærer i korthet at jeg skal se til at systemutviklerne skal få innblikk i "virkeligheten", testing av systemet, sjekk at alt som trengs er med, dokumentasjon og opplæring. Jeg trives veldig godt. Det eneste negative er at jeg reiser ca 3 dager i uken. I perioder mer. Resten av tiden sitter jeg som regel på hjemmekontor.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.