Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

ESC - hva skal du?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-10, 17:36   #41
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: ESC - hva skal du?

Jeg skal nok sitte i sofaen og se på sammen med minst ett barn, mulig to.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 17:56   #42
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hatet ESC i mange år, men nå ser jeg på og synes til og med det er ganske gøy. Men jeg er fortsatt litt usikker på om jeg tør å innrømme det høyt.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 19:04   #43
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal se sammen med FP.

Gammel 28-05-10, 19:09   #44
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

ESC

Gammel 28-05-10, 19:14   #45
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skulle egentlig se det hjemme, men så ble vi invitert i bursdagsselskap. Jaja, bursdagsbarnet har hvertfall vett nok til å vise ESC, ellers hadde jeg ikke kommet.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 19:16   #46
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Skal dere se på ESC på lørdag? Hvordan skal begivenheten markeres?

Jeg har lyst til å se men MegaMannen nekter.

Jeg skal se på. Ikke på den måten at det skal markeres på noen måte da. Jeg skal bare se liksom.

Er det forøvrig mannen din som bestemmer hva du skal se, og hva du ikke skal se på tv?

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 19:17   #47
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Poden har store planer for morgendagens grampri, så da må jeg bare følge på. Håper å logge på FP etterhvert og følge kommentarene her, da blir det hele veldig mye bedre.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 19:21   #48
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Mannen jobber, så det blir meg og ungene her i sofaen, tenker jeg.

Gammel 28-05-10, 20:16   #49
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

"elskede mannen min, gidder du å ta deg en tur ut, kanskje på byn med noen kompiser til helga, jeg skal nemlig se på grampri med nettvennene mine"

Jeg gjorde som du sa og mannen skal nå ut å treffe noen venner. Og hva skal de? Jo, på MGPfest!

Gammel 29-05-10, 13:14   #50
Halkatla
Fullverdig medlem

Halkatla sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Halkatla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg skal på bluesfestival...

Gammel 29-05-10, 13:51   #51
Solblomst
Passiv

Standard

Jeg skal sitte hyperaktiv i godstolen med cola, godteposen og potetgull innen rekkevidde.

Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 14:29   #52
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Nå har vi handlet litt pynt. Rosa hjerteballonger og hjertepynt til bordet. Til og med hjertesjokolade til gjestene. -Eneste gangen i livet jeg får rosa- og hjertepyntet, tenker jeg, så jeg må benytte sjansen nå som vi skal heie på "My heart is yours".

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 15:16   #53
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Katie er litt kul
Standard

...

Sist redigert av Katie : 10-09-10 kl 21:37.
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 15:21   #54
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er helt hjemme alene helt til i morgen kveld og jeg skal i alle fall ikke se på ESC.

Gammel 29-05-10, 15:40   #55
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg skal på jobb i kveld, men slår på TVn og følger med så godt det lar seg gjøre.

Gammel 29-05-10, 15:43   #56
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Nå har vi handlet litt pynt. Rosa hjerteballonger og hjertepynt til bordet. Til og med hjertesjokolade til gjestene. -Eneste gangen i livet jeg får rosa- og hjertepyntet, tenker jeg, så jeg må benytte sjansen nå som vi skal heie på "My heart is yours".

Gammel 29-05-10, 15:50   #57
Albertine
Passiv

Standard

Er det i kveld?

Jeg skal vel rette tentamen, og kanskje ha sendingen på som bakgrunnsstøy.

Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 16:13   #58
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal på Telenor Arena. Sitter på hotellet rett over gata og koser oss uten unger.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 18:30   #59
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Vi skal på Telenor Arena. Sitter på hotellet rett over gata og koser oss uten unger.

Å, heldiggriser! Kos dere masse

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-10, 18:35   #60
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er tilbake fra generalprøve og jeg ble mektig imponert. Det er et show å glede seg til!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:53.