Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

New super Mario på DS

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-10, 15:44   #41
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: New super Mario på DS

Hm... Jeg burde aldri begynt å spilt. Man blir lett litt for hektet

Gammel 10-02-10, 20:09   #42
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Om man skulle finne seg selv i ferd med å misslykkes med bossen i slottet i verden 2. Hva kan da være et klokt tips, som kan sikre videre suksess?
Det er det naboen min, tiraM, lurer på i kveld.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 21:30   #43
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Du må være bitteliten når du tar Boucher på verden 5 (blå sopp).
Når han er tatt må du gå inn i en liten gang som kun har plass til mario mini, mini. Altså ikke rett ut av banen men ned i røret. Da kommer du til verden 7.
Ha en blå sopp på lager. Ta Boucher med skyter (blomst), når han er tatt to ganger klikker du ned den blå soppen, du må ta han som liten siste gangen. Så vandrer du ned i røret når han er tatt.

Men hvor får jeg blå sopp på lager?

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Om man skulle finne seg selv i ferd med å misslykkes med bossen i slottet i verden 2. Hva kan da være et klokt tips, som kan sikre videre suksess?
Det er det naboen min, tiraM, lurer på i kveld.

Du vet at hvis du klarer hoppe opp på ham og trykker ned mens du er i lufta, så treffer du hardere? Jeg pleier ellers plukke med meg en skyter (blomst) eller stor sopp hvis jeg synes det er vanskelig å ta en boss.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.