|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Kjenner du noen FP'ere IRL? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
198 | 82,16% |
Nei |
37 | 15,35% |
Ønsker å bli kjent med noen/fler |
70 | 29,05% |
Ønsker ikke bli kjent med noen |
8 | 3,32% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 241. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner dere noen FP'ere IRL?
"Å skrive med" ble litt feil formulert hvis man med det tenker seg brevvenn-stilen. Hvis man har blitt kjent med noen på nett blir det litt annerledes enn om man kjenner hverandre irl og i tillegg er på nett sammen. Det var det jeg lurte på, hvorfor det er stas å skravle/diskutere på forum når man kjenner hverandre irl. Får man ikke nok irl uten å bruke nett i tillegg? Det kan kanskje bli for mye av det gode?
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Jeg har truffet noen fra tiden på NM. Men, vet ikke om noen andre jeg kjenner er her inne.
![]() |
#43 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Ja, har blitt kjent med mange flotte damer her inne.
![]() |
#44 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Ofte får man vel ikke nok nei, med barn og jobb og en travel hverdag, så nettet er jo en fin arena å bruke for å holde kontakten. Men allikevel; når man er på et forum så snakker man jo sjelden TIL de man kjenner, man er jo bare med i diskusjoner med alle medlemmene på lik linje.
![]() |
#45 |
Erfaren nok
|
FB har jeg ikke særlig nytte av heller
![]() |
#46 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Ullsokk: Jeg kjenner også at jeg lurer litt på hva du mener. Mener du at om det hadde dukket opp folk du kjente her inne så hadde du ikke skjønt vitsen med å være her? Hadde du følt det rart å diskutere med dem?
![]() |
#47 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bare lurer på hva folk får ut av det å snakke med kjentsfolk her inne/delta i samme tråder osv. Innleggene mine i denne tråden er ikke ment å være problematiserende. Det kan sikkert være slik at man ser nye sider av gamle kjente når man ser dem i diskusjoner her og det kan sikkert være morsomt eller overraskende. Slike ting kommer kanskje ikke fram i en sofaprat.
![]() |
#48 |
Nymotens gammeldags
Jeg får like mye ut av å delta i tråder her inne uansett hvem andre som deltar i dem. Jeg går kun inn på de trådene jeg finner interessante, og det er jo det samme hvem som har startet dem eller svart i dem.
![]() |
#49 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Jeg tror jeg skjønner hva ullmor mener. Hvorfor introdusere folk man allerede har kontakt med til FP, man prater vel nok sammen fra før? For min del har jeg ikke dratt med folk fra irl inn hit, men jeg tenker at det å møtes på forum er veldig lavterskel. Man kan velge selv om man vil være sosial, og når man vil være sosial. Hvis jeg ringer noen bare for å skavle litt f.eks kan jeg bekymre meg for om vedkommede egentlig føler for å prate der og da. Da er FB (og på samme måte FP) enklere. Litt synd er det selvsagt om det blir mindre kontakt øre til øre og fjes til fjes fordi man møtes på nett.
![]() |
#52 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?
Helt enig. Jeg har heller ikke introdusert FP for noen, ikke som jeg vet om. Men nå er det jo sånn at jeg har venner her inne, venner som har funnet FP helt selv eller som jeg er blitt kjent med her inne, og da sees vi jo her i tillegg til i RL.
![]() |
#53 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Nei, jeg tror ikke jeg kjenner noen.
![]() |
#54 |
Passiv
|
![]() Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Jeg vil vel ikke direkte si at jeg kjenner noen, som i kjenner dem godt, men enkelte kjenner jeg litt. Søte gnuri f.eks. |
![]() |
![]() |
#56 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Jeg kjenner Jålebeinet og har truffet endel andre FPere uten at jeg kan si jeg kjenner de. Noen har jeg truffet flere ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
flisespikker
|
Det er ikke nødvendigvis "overraskende" å høre hva folk jeg kjenner godt i RL sier i en diskusjon, men det kan likevel være morsomt å høre hva de mener om ting og hvordan de formulerer seg, eller se hva de sier til andre.
![]() |
#58 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Kjenner og kjenner. Truffet noen en eller to ganger. Ingen venner her.
![]() |
#59 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Kjenner noen ja!
![]() |
#60 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kjenner dere noen FP-ere IRL?Vet ikke helt hva jeg skal svare, jeg har møtt rundt 10 stykker, men føler ikke at jeg kjenner de. Men de jeg har møtt, var veldig hyggelige da.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|