|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?
![]() |
#43 |
Originala
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?I TV2-testen ble det Rødt. De var ikke med i VG sin test. Jeg har alltid stemt SV, men har også tenkt at jeg kanskje er nærmere Rødt enn SV. Har ikke bestemt meg ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Ikke særlig uventet resultat. ap 80.3% sv 70.3% sp 64.6% v 58.9% krf 54.6% h 49.3% frp 19.9%
![]() |
![]() |
#45 |
Live and let live
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?VG sin bommet på meg og hostet opp Senterpartiet, mens den på TV2 sine sider traff blink med Venstre (jeg savnet dog en prosentoversikt der).
![]() |
#47 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?VG sin var helt på jordet. Tester som ikke gir meg mulighet til å vekte svarene mine er ubrukelige.
![]() |
#48 |
Tøff
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?VG sin var ikke helt fullstendig på jordet, men jeg reagerte også på manglende nyansering (i VG, yeye
![]() |
#51 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?I følge TV2 sin skal jeg stemme SV. Det blir i så fall over mitt lik.
![]() |
#52 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?sv 87.2%
![]() |
#53 |
frakoblet
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Hehe, jeg tok TV2 sin test på nytt, og gjorde et par små endringer der jeg forrige gang var usikker. Da kom jeg ut med Venstre.
![]() |
#55 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Jeg er ikke overrasket over at flesteparten som har tatt VG sin test kom ut med Frp. Det stemmer nemlig 100% med fordommene mine, som dermed er bekreftet.
![]() |
#56 |
maler
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?AP 71.8%
![]() |
#57 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?Tok VG sin test og kom, som forventet, ut med Høyre på førsteplass og AP som nr 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Epikur
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?TV2 sier SV, Ap, Sp (
![]() |
#59 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?sv 63.9% ap 63.9% sp 49.2% v 45.4% h 43.3% krf 32.5% frp 30.8%
![]() |
#60 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Velgerguiden 2009: Hvilket parti bør du stemme på?AP 72%
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|