Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

… men man skal jo ikke klage på varmen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-09, 10:09   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...men man skal jo ikke klage på varmen

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men hadde dere likt stranden om dere var alene der?

Jeg hadde nok mistrivdes litt mindre, men det er fremdeles sterk sol og klam varme likevel. Takke meg til båtlivet med deilig bris og sjøvann lett tilgjengelig uten stekende sol.

Gammel 29-06-09, 17:57   #2
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

En lov-til-å-klage-på-varmen-tråd gjorde nettopp dagen litt bedre Det er godt over min komforttemperatur nå og jeg sitter innendørs, for der er det nesten 1 grad kaldere enn ute I tillegg har jeg ei lita ei på 5 mnd som drikker og drikker. Puh!

Gammel 29-06-09, 10:06   #3
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker sol, sommer, varme og strand! Jeg forventer da virkelig ikke at alle andre liker det samme som meg. Hvis man ikke liker å være på stranden så drar man ikke dit. Et spørsmål om man skal på stranden er ikke nødvendigvis en formaning om at man burde.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:09   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner at det kan være slitsomt for noen med varmen ja.

Jeg har det helt fint, sover godt med dynen min om natten også.
I går observerte jeg en dame med ganske så mye klær på, på stranda og da kom jeg til å tenke på en annen tråd her inne ja.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:10   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker godt stranda når jeg ikke har med meg turbounger.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:11   #6
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker meg på stranda jeg, så lenge det ikke er over 25 grader. Og det ikke er for mange mennesker der. Og jeg får ligge i fred og nyte en god bok og ha noe god drikke ved siden av meg. Og noen andre passer på ungene. :kravstor:

Gammel 29-06-09, 10:17   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg liker meg på stranda jeg, så lenge det ikke er over 25 grader. Og det ikke er for mange mennesker der. Og jeg får ligge i fred og nyte en god bok og ha noe god drikke ved siden av meg. Og noen andre passer på ungene. :kravstor:

Noe sånt ja.

Nære vannet, en liten bris, gjerne hodet i skyggen, ingen å passe på, en god bok, kjølebag med drikke, ingen hunder eller bråkete ungdommer og helst ikke tang og tare. DA er det greit å være på stranda.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:19   #8
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Noe sånt ja.

Nære vannet, en liten bris, gjerne hodet i skyggen, ingen å passe på, en god bok, kjølebag med drikke, ingen hunder eller bråkete ungdommer og helst ikke tang og tare. DA er det greit å være på stranda.

Den perfekte strandopplevelsen.

Gammel 29-06-09, 10:20   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ... men man skal jo ikke klage på varmen

Jeg vil reise på stranda med Adrienne og Divine.

Gammel 29-06-09, 10:28   #10
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker stranda best på vinteren.
Strengt tatt er det ingen vits i å klage på varmen, er lite man kan gjøre med den uansett. *lengter etter 10-15 grader og langarmet genser*

Gammel 29-06-09, 10:41   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Strengt tatt er det ingen vits i å klage på varmen, er lite man kan gjøre med den uansett.

Da blir det jo fryktelig lite man kan klage på, egentlig.

Gammel 29-06-09, 13:01   #12
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sitter i skyggen, klager og syter og har ac på soverommet!
33 grader er ikke deilig, det er grufullt!
Stranden er ikke avslappende, og den økte komforten som følger med bading oppveies ikke av den synkende komforten jeg får når jeg må vise mitt blekfete, arrete legeme i badedrakt foran 2798 fremmede!!

Gammel 29-06-09, 14:02   #13
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker sommer, sol og varme!

Gammel 29-06-09, 14:10   #14
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er deilig med sol og varme. Greit, det er ett ork å jobbe, men siden vi har sommertid og kan gå kl. 15.00 er det greit.

Stranden er 1 min. biltur unna både jobb og hjem, så om en times tid er vi nok på stranda tenker jeg. Med kjølebag, strandstoler, campingseng, badedyr og parasoll.

Vi har også ac hjemme, dog ikke på soverommet.

Gammel 29-06-09, 10:20   #15
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

helst ikke tang og tare.

Jeg elsker tang og tare! Og svaberg mot friskt vann i havgapet. Det må bare være varmt nok vann til å bade, og det var det faktisk også i går. Kan ikke huske at jeg har opplevd det i juni før.

Men i byen, der var det i varmeste laget.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:22   #16
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker det og er vel akklimatisert, men jeg skjønner at folk sutrer. For egen del har jeg ingenting å sutre over. Med nytt hus er det en fornøyelse å beholde levelige temperaturer i både 1. og 2. etasje, men jeg husker veldig godt alt styret med å få ned temperaturene på soverommene i gamlehuset.

Gammel 29-06-09, 10:23   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde nok ikke likt stranda så veldig om jeg var alene heller. Jeg synes det er deilig å kunne gå inn. Gjøre noe småtteri, gå på skikkelig do (), ta en pause og gjøre no annet liksom. Dessuten er det litt mer avslappende å ha en hyper 1,5 åring hjemme, enn på stranda.

Da jeg og søs var på Rhodos lå vi på stranda i timesvis, men da var det jo uten barn, med en god bok. Og ikke alt for langt unna hotellet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 10:25   #18
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Forresten så betyr jo klam varme at man kle av sin altfor store kropp og det er faktisk nytteløst å gjemme valker i skjørt og shorts. :har prøvd:

Gammel 29-06-09, 10:25   #19
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg hadde nok ikke likt stranda så veldig om jeg var alene heller. Jeg synes det er deilig å kunne gå inn. Gjøre noe småtteri, gå på skikkelig do (), ta en pause og gjøre no annet liksom. Dessuten er det litt mer avslappende å ha en hyper 1,5 åring hjemme, enn på stranda.

Da jeg og søs var på Rhodos lå vi på stranda i timesvis, men da var det jo uten barn, med en god bok. Og ikke alt for langt unna hotellet.

Altså, det at det stranda er nærme skikkelige fasiliteter var underforstått.

Gammel 29-06-09, 10:26   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi ligger forresten med sommerdyner om vinteren/høsten. Og så går vi over til kun laken om sommeren. Rimelig hete.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.