|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007I tillegg til selvsagt å ha reservert oss mot flere tlf kataloger (halloooo - vi har da internett; mye enklere), |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007Strømregninga ble betydelig lavere enn tilsvarende periode i fjor. (Ny varmepumpe) Selv om vi har to innedeler og har større deler av huset oppvarmet enn tidligere. Sist redigert av Frost : 05-03-07 kl 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007I'm in! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007På naturvernforbundets sider kan du kjøpe klimakvoter og bidra til klimakutt. Her kan du også regne ut hvordan din adferd påvirker klimaet. Klimakalulator finner du her.
![]() |
#6 |
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007Trur de fleste vet hvordan de skal være miljø beviste, men alt for mange bare driter i det. Grusomt, men det er harde fakta gitt |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007Super tråd! Her er det mye å lære gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007Vi er allerede flinke til å:
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
er her
|
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007Jeg er også med.
![]() |
#11 |
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007Super tråd! Denne skal i favoritter! Jeg er med!
![]() |
#12 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007Jeg er med
![]() |
#13 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007Supert tiltak Mim! Jeg kommer tilbake med liste når jeg ikke lenger straks skal på jobb
![]() |
#14 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007Jeg har sendt mail til Retura i mitt jobbdistrikt for å undersøke hvordan jeg kan organisere bedriftens papirhåndtering på en bedre måte. Nå havner MYE papir i restavfallet, og det burde være unødvendig. Håper jeg får svar på enkle og ikke alt for dyre muligheter som jeg kan innføre her på arbeidsplassen. Kanskje vil det greine seg utover i organisasjonen også? Med tanke på at det er ett stort Europeisk firma så er det uante muligheter. *drømmer* |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ustabil
|
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007Jeg syns vi er ganske flinke rent privat, men litt å hente er det jo. Derimot er jeg veldig opptatt av bedrifter og arbeidsplasser, som i langt større grad bør jobbe for miljøsertifisering! Enten Svanemerking eller Miljøfyrtårn - så mitt største bidrag er å bidra til at min arbeidsplass setter miljøet i fokus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007
|
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Mims miljøaksjon 2007ooops...glemte visst å liste opp det jeg er ALLER dårligst på (fortrenge, heter det kanskje |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|