Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Hvorfor er alle menn idioter?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-09, 18:20   #41
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Her beskrives akkurat det jeg tenker må skje ofte på Facebook... At man legger til "venner" som ikke egentlig er det, og som ikke helt skjønner greia med at venner på Facebook ikke er _venner_, sånn egentlig.

Hvorfor er det liksom så veldig greit å småchatte/flørte (sier ikke at sf gjorde det siste altså) med hvermannsen på FB, når det ofte ikke er folk man en gang ville hilst på i RL?

Jeg er ikke aktiv på FB, men har vært inne og sett, og jeg blir lettere forvirret når jeg ser hvem som har gitt hverandre gjensidig vennskap.

Jeg har mer (MEEEER) enn nok med å holde tritt med venner jeg treffer jevnlig og snakker med på telefon.

Og ja, det er topp med gratis drikke når man er ute, men ved et par tilfeller har jeg hatt venninner som er blitt dopet, og det er ikke så kult. Jeg er over 30, og ingen av dem var ungsauer, for å si det sånn (i tilfelle noen tenker ungdommelig dumskap).

Jeg tar ikke fem øre for å avvise innpåslitne folk på Facebook. Syntes det er mye verre IRL.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 20:08   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Tenkte litt på denne her og kom til at jeg aldri takker ja til en pils om det ikke er fra en av mine kompiser. Nå går jeg ut en del så jeg skjønner at jeg tydeligvis kan knipe inn kostnadene ved å være litt mindre feministisk.


Pffft, bare tull. Det har ingenting med feminisme eller ikke feminisme å gjøre å takke ja til en øl. Er det ikke du som mener at man skal bruke korte skjørt og lave utringninger for å vinne i biljard?

Om noen har lyst til å kjøpe øl til meg får de lov til det. En annen gang er det jeg som gjør det, og å si ja til en pils betyr ikke nødvendigvis at man forplikter seg til en ONS av den grunn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 00:17   #43
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.993
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Har dere ikke hørt at "nei" betyr "ja", og "forsvinn" betyr "ta meg, jeg er din"?

[Stjålet fra den norske versjonen av tegnefilmen "Herkules". (Herkules? Å, du mener Sterkules?)]

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 00:30   #44
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Pffft, bare tull. Det har ingenting med feminisme eller ikke feminisme å gjøre å takke ja til en øl. Er det ikke du som mener at man skal bruke korte skjørt og lave utringninger for å vinne i biljard?

Om noen har lyst til å kjøpe øl til meg får de lov til det. En annen gang er det jeg som gjør det, og å si ja til en pils betyr ikke nødvendigvis at man forplikter seg til en ONS av den grunn.

Nå er ikke jeg en som gidder spille på sex for noe som helst. Men det er lett gjort liksom dersom man vil det.

Jo, når det går begge veier synes jeg det er en fin ting men ta i mot drikke fra fremmede gjør jeg ikke, da betaler jeg heller drikken min selv.

  Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 00:36   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Det er du selv som har skrevet det, Skvetten. Det med korte skjørt og denslags. Kvinnelist, var det ikke det? Er ikke det å spille på sex?

Om fremmede kvinner også bruker "kjøpe en pils til deg!" som en icebreaker tar jeg gjerne i mot da også. Dog, om en slibrig fyr kommer med en halvliter samtidig som han klyper meg i rompa, det blir noe annet.

...men ikke si at man er noe mindre feminist fordi man godtar andres måter å få kontakt på. Det er i overkant, hm, innbilsk? å tro at en pils alltid betyr "halla babe, alt jeg vil er å få deg til sengs i kveld!"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 00:38   #46
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Jo kjære vene, jeg kan flåse med det meste og litt til.

Kanskje jeg er inbilsk jeg, men gudene skal vite at jeg ikke fikser sånne menn som kommer med en pils (ikke bare fordi jeg ikke drikker sånt kliss) men fordi de slibrighetene som ofte følger er direkte usmaklige.

  Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 01:08   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Da menger vi oss nok med forskjellige menn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 06:48   #48
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det lignet faktisk!

Vet ikke helt om jeg skal si tusen takk eller fiskedaske her nå, men jeg satser på at antrekket er trukket fra før sammenligningen så -

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Tenk å ha så lange bein. :drømmer seg bort:

Hehe - jeg har veeeldig lange ben. Og de er alt annet enn slanke. Man får bli som 'n vart når'n itt vart som'n sku.

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Er vi gamle venninner?

Det kan hende - bor du nord eller sør i fylket? Jeg er 71 modell. Det var en belest dame som det ikke vil overraske meg om jeg traff her.

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det var det første bildet som datt inn i hodet mitt også.
Amasonen smilefjes

  Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 06:49   #49
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Man har da ikke solgt sjela si selv om man tar i mot en øl. Jeg har ihvertfall ved flere anledninger tatt i mot øl fra ubehagelige menn, for deretter å gi dem videre til min kjære. Til stor moro for alle tilstede.

Min gale mor (alkoholiker) har lært meg at det ikke finnes øl som virkelig er gratis. Tar man imot øl så er man forpliktet. (Min kvinnekjære kollega mener alle mødre burde lært døtrene sine dette så hadde han spart mange penger og kanskje fått mer sex).

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Da menger vi oss nok med forskjellige menn.

Det er kanskje like greit?

  Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 06:59   #50
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Da menger vi oss nok med forskjellige menn.

Nei, vi tilhører ulike aldersgrupper. Det er langt mer sjarmerende når en ung kis på noen og tjue kommer med en long island icetea enn når en mann på min egen alder gjør det samme, da ligger det en forventning i det. Den på tjue og noe skjønner mest sansynlig at det ikke blir sex av en drink.

  Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 07:39   #51
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Dog, om en slibrig fyr kommer med en halvliter samtidig som han klyper meg i rompa, det blir noe annet.

Da regner jeg med at det er greit at jeg klyper deg i rompa så lenge jeg ikke spanderer øl. Når skal du ut igjen, sa du?

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 10:07   #52
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Nei, vi tilhører ulike aldersgrupper. Det er langt mer sjarmerende når en ung kis på noen og tjue kommer med en long island icetea enn når en mann på min egen alder gjør det samme, da ligger det en forventning i det. Den på tjue og noe skjønner mest sansynlig at det ikke blir sex av en drink.


Hehe, og hva får deg til å tro at jeg tilbringer spesielt mye tid med menn på noen og tjue?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 11:06   #53
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hehe, og hva får deg til å tro at jeg tilbringer spesielt mye tid med menn på noen og tjue?

Herregud, de som våger seg på meg er som regel sørpe fulle og nærmere 60 skal jeg si deg.

  Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 12:55   #54
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.993
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Jeg for min del opplever stort sett at menn kommer bort til meg, tar tak i lanken min og legger den mellom bena sine og spør om det er "dette jeg leter etter". Jeg skulle ønske de hadde med en øl som plaster på såret.

Er det rart jeg så og si har sluttet å gå ut?

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 12:57   #55
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Pappalille, jeg skjønner at det er lenge siden jeg har vært ute.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 12:59   #56
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg for min del opplever stort sett at menn kommer bort til meg, tar tak i lanken min og legger den mellom bena sine og spør om det er "dette jeg leter etter". Jeg skulle ønske de hadde med en øl som plaster på såret.

Er det rart jeg så og si har sluttet å gå ut?

Neste gang - kan du være søt og sjekke om samme karen tilfeldigvis skriver sexy slik: sexsi. Det kan da umulig være sååå mange neandertalere der ute?

  Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 13:11   #57
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.993
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Neste gang - kan du være søt og sjekke om samme karen tilfeldigvis skriver sexy slik: sexsi. Det kan da umulig være sååå mange neandertalere der ute?

Nåja. Jeg tror det er en hel del av dem. Forøvrig kunne denne karen godt vært min far, jeg er 31, og han hadde skinnbukser på. Det er heldigvis en stund siden akkurat dette skjedde, og jeg har sånn delvis kommet over sjokket nå.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 13:14   #58
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Forøvrig kunne denne karen godt vært min far, jeg er 31, og han hadde skinnbukser på.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 13:17   #59
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Nåja. Jeg tror det er en hel del av dem. Forøvrig kunne denne karen godt vært min far, jeg er 31, og han hadde skinnbukser på. Det er heldigvis en stund siden akkurat dette skjedde, og jeg har sånn delvis kommet over sjokket nå.

SKINNBUKSER??? :skingrestemme:



Jeg tror jeg kanskje hadde klikket totalt. Ikke umulig at jeg hadde totalt mistet mitt ellers "jeg er hyggelig på ren autopilot" ansikt faktisk.

  Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 13:20   #60
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er alle menn idioter?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg for min del opplever stort sett at menn kommer bort til meg, tar tak i lanken min og legger den mellom bena sine og spør om det er "dette jeg leter etter". Jeg skulle ønske de hadde med en øl som plaster på såret.

Er det rart jeg så og si har sluttet å gå ut?



Ja, var det det du lette etter?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no