Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Boxervalp - pris?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-09, 21:52   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boxervalp - pris?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg må ha noe med litt størrelse på. Dobermann er også vurdert.

Rhodesian ridgeback er større en boxer.

Denne er voksen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:11   #2
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Rhodesian ridgeback er større en boxer.

Denne er voksen.

Dei der kan vera rimelig skumle når dei kjem galopperande for å helse på deg, slenger labbane sine opp på skuldrane dine og slikker deg i fjeset.

Gammel 25-01-09, 22:12   #3
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Dei der kan vera rimelig skumle når dei kjem galopperande for å helse på deg, slenger labbane sine opp på skuldrane dine og slikker deg i fjeset.

Det tror jeg faktisk jeg bare hadde likt. Vi må få høre hvordan det går aC, om Leon blir din.

Gammel 25-01-09, 22:13   #4
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Alle hunder som gjør det kan vel være skumle?

Gammel 25-01-09, 22:16   #5
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Alle hunder som gjør det kan vel være skumle?

Eg blei aldri heilt god venn med svigers sitt eksemplar. Men så hadde ho ikkje heilt kontroll på den heller. Den var rett og slett for stor for ho.

Hendte jo den slo deg i bakken når den kom, viss du ikkje var heilt forberedt.

Gammel 25-01-09, 21:54   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rottweiler er også vurdert.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 21:54   #7
Joika
Pauset

Standard

Rhodesian ridgeback har mohikaner-sveis.

Gammel 25-01-09, 21:55   #8
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Er man en afrikansk løvehund må man holde orden på sveisen.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 21:56   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Canisa, noen peiling på Dobermann i forhold til barn? Hvis jeg først leker med tanken på å bruke masse spenn på en boxer kan jeg like gjerne vurdere dobermann enda litt mer.

Gammel 25-01-09, 22:01   #10
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Canisa, noen peiling på Dobermann i forhold til barn? Hvis jeg først leker med tanken på å bruke masse spenn på en boxer kan jeg like gjerne vurdere dobermann enda litt mer.

Jeg er litt mer skeptisk til Dobermann, som tross alt er avlet som vakthund, akkurat som jeg er skeptisk til Schäfer ...

Men, en av mine kjepphester når det kommer til hund, er at ingen hunder, uansett rase, er familiehunder/barnevennlige. Det er noe de blir gjennom sosialisering i familien og opplæring. Valpekurs hos en seriøs klubb eller hundeskole burde være obligatorisk for å få kjøpe valp.

Gammel 25-01-09, 22:04   #11
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg er litt mer skeptisk til Dobermann, som tross alt er avlet som vakthund, akkurat som jeg er skeptisk til Schäfer ...

Men, en av mine kjepphester når det kommer til hund, er at ingen hunder, uansett rase, er familiehunder/barnevennlige. Det er noe de blir gjennom sosialisering i familien og opplæring. Valpekurs hos en seriøs klubb eller hundeskole burde være obligatorisk for å få kjøpe valp.

Hund er hund, men likevel synes jeg man bør tenke litt på hva hunden er også. Akita vil vel nesten aldri bli en lydighetschapion eller en typisk kosemosefamiliehund, det samme med doberman...

Gammel 25-01-09, 22:07   #12
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Meta, her.

Hund er hund, men likevel synes jeg man bør tenke litt på hva hunden er også. Akita vil vel nesten aldri bli en lydighetschapion eller en typisk kosemosefamiliehund, det samme med doberman...

Nei, og derfor er det viktig å finne ut hvilke ønsker/krav man har til hunden å velge ut i fra de kriteriene. Du velger ikke en Newfoundlander dersom du vil drive med agillity heller ...

Gammel 25-01-09, 22:09   #13
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, og derfor er det viktig å finne ut hvilke ønsker/krav man har til hunden å velge ut i fra de kriteriene. Du velger ikke en Newfoundlander dersom du vil drive med agillity heller ...

Ser det for meg her.

Gammel 25-01-09, 22:07   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Enig med deg der. Jeg tenker det samme om Shäfer og Dobermann, samtidig har begge de rasene kvaliteter jeg er ute etter.

Gammel 25-01-09, 22:09   #15
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Enig med deg der. Jeg tenker det samme om Shäfer og Dobermann, samtidig har begge de rasene kvaliteter jeg er ute etter.

Uansett hvilken rase du velger er det viktig å ta kontakt med raseklubbene for å bli anbefalt oppdrettere som kan være aktuelle for deg og dine ønsker. Noen avler på utseende, noen på bruksegenskaper og andre bare for å avle ...

Gammel 25-01-09, 22:11   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Uansett hvilken rase du velger er det viktig å ta kontakt med raseklubbene for å bli anbefalt oppdrettere som kan være aktuelle for deg og dine ønsker. Noen avler på utseende, noen på bruksegenskaper og andre bare for å avle ...

Jepp, I know. Har alltid hatt hund, bortsett fra de siste årene.

Joika, fin. Veldig fin. Og jeg vil gjerne ha en omplasseringshund, men da skal jeg være sikker på den.

Gammel 01-02-09, 15:54   #17
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Gratulerer med hund! Jeg gleder meg også til bilder.

Denne tråden hjalp meg til å få øynene opp for Rhodesian ridgeback. Fra før var det kun flatcoated retriever som gjaldt. : også lyst på hund:

Sist redigert av Eia : 01-02-09 kl 16:01.
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 21:56   #18
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Min far hadde boxer da han var ung, den slevet visst ut hele bilen hans.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 22:01   #19
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brynhild, her.

Min far hadde boxer da han var ung, den slevet visst ut hele bilen hans.

Dette var et problem med mange boxere før. Tror de for meste har avlet bort dette.

Gammel 25-01-09, 22:05   #20
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Dette var et problem med mange boxere før. Tror de for meste har avlet bort dette.

Aha, jeg har ikke mye peiling på hunder, men jeg husker godt min far fortalte dette, det var visst da han var hippie på 60-tallet.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.