Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Julebordantrekk til julegris - what to do?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-08, 20:09   #41
Left
Passiv

Standard

Sv: Julebordantrekk til julegris - what to do?

Hva tror dere om denne? Den er bare i sort.

Jeg likte denne, og ser for meg at den kunne vært fin med smal sort bukse til??

Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 20:13   #42
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Likte den øverste.
Den nederste er fin, men ikke til fest.

Gammel 01-11-08, 22:14   #43
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Åh denne var fin, men rekker jeg å få den til 22 november da??

Det kommer vel opp om den er på lager - og hvor lang tid det tar å få den. Tipper du har den godt innen 22.november.

Karamell:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 22:47   #44
Left
Passiv

Standard

Jeg skjønte ikke så mye av når den var på lager
Kan leveres 5-10 U?

Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 23:02   #45
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Laredoute er kjempetreige. Skreiv ein mail til dei om det og da var svaret at dei fikk den meste fra lager i Frankrike. Så det er lang leveringstid der. Har ikkje bestilt meir derifra etter det. Ikkje vore så fornøyd heller.

Gammel 01-11-08, 23:04   #46
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Laredoute er kjempetreige. Skreiv ein mail til dei om det og da var svaret at dei fikk den meste fra lager i Frankrike. Så det er lang leveringstid der. Har ikkje bestilt meir derifra etter det. Ikkje vore så fornøyd heller.

Ok, da er det vel ikke så smart å satse på at jeg rekker det til 22 november. Det var kjipt, for jeg likte den første kjolen der kjempegodt

Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 23:06   #47
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestiller endel fra Laredoute, og har lagt merke til at de er trege. Ellos er mye kjappere.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-08, 23:06   #48
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Ok, da er det vel ikke så smart å satse på at jeg rekker det til 22 november. Det var kjipt, for jeg likte den første kjolen der kjempegodt

Ring dei på mandag og hør. Dei kan heilt sikkert sjå meir kor lang tid det tar. Er jo lenge til 22. november så burde jo kunne rekke det.

Gammel 02-11-08, 09:21   #49
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Ring dei på mandag og hør. Dei kan heilt sikkert sjå meir kor lang tid det tar. Er jo lenge til 22. november så burde jo kunne rekke det.

Noen ganger er de trege, noen ganger ikke. Det kommer sikkert litt an på lagerutvalget?

Gammel 02-11-08, 09:25   #50
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Min erfaring som stor er at det er mye bedre å handle i butikk og få hjelp. Det er ofte ikke det du tror kler deg og gjør noe for deg. Selv om å prøve klær er et mareritt kan det noen ganger være verd innsatsen.

De klærne jeg har vært mest fornøyd med er de jeg i utgangspunktet var uvillig til å prøve.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 09:40   #51
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker ca str 46, kanskje 44 om den er romslig. Er 1.76 m lang. Har kort, rufsesveis, og trives best ikke for stivpyntet.

Er man feit når man er 1.76 og bruker str 44/46?

Gammel 02-11-08, 09:52   #52
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg har BMI som er over fedmegrensa, så ja. Men hvordan hver enkelt føler det vet ikke jeg så mye om. Jeg snakker ut fra hvordan jeg føler det.

Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 09:54   #53
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 09:59   #54
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

<---- er 176 og bruker nå ca 46 i klær i snitt. Jeg klarer ikke å se på meg selv som feit, eller, jeg liker ikke ordet. Men definitivt overvektig.

Gammel 02-11-08, 10:16   #55
Albertine
Passiv

Standard

Jeg er 173 og bruker 46, og synes jeg er råslank.

Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 10:22   #56
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det er så fint!

Jeg tenker jo bare på hvordan jeg følte meg/var da jeg brukte 42/44.. og det er ikke så lenge siden heller. Så det er friskt i minne. Da føler man seg stor med 46. Men heldigvis hindrer det meg ikke, i hverdagen, fysisk eller noe.

Gammel 02-11-08, 11:18   #57
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker 44/46 og er 175 cm og er overvektig. Ansiktet mitt er finere om jeg er 7 kg lettere.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 11:31   #58
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det er så fint!

Jeg tenker jo bare på hvordan jeg følte meg/var da jeg brukte 42/44.. og det er ikke så lenge siden heller. Så det er friskt i minne. Da føler man seg stor med 46. Men heldigvis hindrer det meg ikke, i hverdagen, fysisk eller noe.

Det er jo sånn jeg tenker også. Jeg har vært 30 kg lettere, og brukte 38/40, og da trivdes jeg, så nå må jeg bare si at jeg ikke er veldig fornøyd med vekta. Men det er klart - hadde jeg vært enda mer overvektig i utgangspunktet så hadde jeg helt sikkert følt meg slank jeg også.
Jeg la på meg i forbindelse med svangerskap, så det føles helt feil. Men klarer jeg å gjøre noe med det da? Nope.

Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 13:26   #59
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Karamell: Den kjolen var veldig fin til deg. Nå vet ikke jeg hvordan du ser ut til vanlig, men du så ikke mye overvektig ut der.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 13:30   #60
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg og synes jeg er det (i allefall nesten). Er 168 og er midt mellom 44 og 46. Men så er jeg 25 kg tynnere enn jeg har vært siden 1999 og for et år siden, så jeg klager ikke selv om jeg vil litt mer ned.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.