|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - 80-talls-mimretrådMorsom tråd! I tillegg til det som er nevnt, husker jeg en spraydeo med fløyel utenpå boksen, men jeg kan ikke for mitt bare liv komme på hva den het? Sist redigert av Turban Smukk : 12-09-08 kl 03:16. Årsak: Mye på hjertet |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff - 80-talls-mimretrådJeg husker de hele dressene med vide armer og bein, med "discobelte" i livet. Vi hadde 501 bukser, og i stedenfor å legge de opp brettet vi de på innsiden og festet med plastbinders i sjokkfarger, så høyt at tennissokkene syntes, så klart. På beina hadde vi seilersko som vi knyttet med slike knuter ytterst på lissene. Jeg fikk Oscar de La Renta og Anais Anais til jul av pappa, og kjøpte Charlie parfyme, Catzy hårgele og perlemorrosa leppestift. Venninna mi brukte Poison, det luktet skikkelig godt!
![]() |
#3 |
sukk
![]() Sv: Spinoff - 80-talls-mimretrådDette kan ta litt av, merker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
sukk
![]() Sv: Spinoff - 80-talls-mimretrådJeg kommer på mer og mer! For eksempel hadde alle strikkedilla og det var lov å strikke i timene på ungdomsskolen. Først strikket jeg hårete gensere i rosa, gult og kongeblått (kjæresten gikk gjerne i de rosa og gule. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Spinoff - 80-talls-mimretrådKan jo ikke glemme Jane Helen shampo og balsam som man satt sammen for å danne et ansikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
80-tallet, girafferkule, mimre |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|