|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Tips til julekalender72 pakker skal kjøpes, pakkes inn og henges opp innen 1.desember.
![]() |
#42 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Tips til julekalender
Kolakjeks, kolapinner, kolakaker - kjært barn osv. Har ingenting med drikken Cola å gjøre, men kola (svensk) som i karamell (norsk). Og så er jeg veldig usikker på om det skrives med k eller c. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
nygift
|
![]() Sv: Tips til julekalenderMmmmm de høres kjempe gode ut, er de litt seige også ? :elsker seigt:
![]() |
#44 |
i tåkeheimen
|
De er seige, ja. Og søte. Veldig søte. Og gode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Tips til julekalenderDrar fram denne igjen, da været minner mistenkelig om høsten.
![]() |
#47 |
Utålmoooodig
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Tips til julekalenderHer kommer enda et jentetips da, er liksom det jeg kan...
![]() |
#48 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til julekalenderFlax-lodd var en slager hos fjorårets sjuåring her i huset. Det kommer nok til å bli aktuelt i år også, så da er i alle fall ca. halvparten av hennes kalendergaver dekket. Toåringen ble snytt for julekalender i fjor (da var hun bare halvannet, og visste heldigvis ikke bedre), men ville nok ikke akseptert å bli forbigått i år. En oppsplittet Duplo-pakke er kanskje tingen her ... Og Schleich-dyr, som vi har begynt å samle på.
![]() |
#49 |
flisespikker
|
![]() Sv: Tips til julekalenderLitt avsporing, men: Er det ikke litt "risikabelt" å gi pengelodd til barn? Særlig når man har flere? Hva gjør man hvis det ene barnet vinner tusen kroner (eller en million, for den del) og de andre ikke vinner noenting?
![]() |
#50 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til julekalenderHvor får man kjøpt Lego og Playmo kalender da? :hargodgrunntilåstartetidligiår:
![]() |
![]() |
#51 |
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Takk!
![]() |
![]() |
#53 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til julekalenderPakkekalender til gutt på 5 1/2, forslag til pakker? Fint med store sett som kan deles opp
![]() |
#54 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kremt - ved nærmere gjennomlesing hadde jeg allerede svart i tråden Sist redigert av Tuppen : 29-09-08 kl 00:48. Årsak: Oppdagde plutselig at jeg allerede hadde svart her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Ja det lurer jeg på og. Ellos pleier også å ha de. Jeg sjekker nesten ukentlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Heklestudent
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Stavanger
![]() |
![]() Sv: Tips til julekalenderHos oss har vi et julehus av tre med 24 små luker i. Hver morgen åpner ungene en luke og der ligger det en lapp med rebus/gåte på hvor pakken ligger. Det er stooooor stas og nå som lillebror er skolegutt er det han som staver seg gjennom gåten/rebusen. Koselig med jakt og lykkelige barn på kvisten. Guttungen har til nå fått slike små hot wheels biler i kalenderen. Mannen har kjøpt pakke på 48 biler til 300,- på ebay. I år blir det noe fra Starwarslego som kommer til å bli delt opp i små pakker med en liten bruksanvisning for hver dag....så får han bygge litt hver dag. Storesøster på¨13 er det litt vanskeligere med synes jeg...er i tenke boksen for hva vi skal finne på....men hun er blitt veldig flink til å flette slike tøffe flettesmykker med perler så kanskje noe alla det hadde vært kjekt å få.
![]() |
#57 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Tips til julekalenderJeg kjøper ting støtt og stadig jeg. Går gjennom gaveskapet i november og plukker derfra. Kjøper en del ting spesifikt også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Tips til julekalenderStorebror digger legokalenderen så det blir det i år også. Lillebror får muligens det samme evt. playmo-kalender.
![]() |
#60 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tips til julekalenderNå må det jo være lov til å ta tak i denne tråden, AlfaCharlie.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|