Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Synes du at du er pen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-08, 21:55   #41
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Synes du at du er pen?

Jeg er vel helt middels.
Når jeg ser bilder av meg selv synes jeg alltid de er mislykka, så jeg tror nok at jeg er penere enn det som egentlig er tilfelle.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 21:57   #42
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er akkurat passe, ikke modellpen, men ikke stygg heller. Ansiktet mitt kler bedre et par kilo mindre enn det jeg har nå, men uten at jeg lar meg stresse av det.

Gammel 02-08-08, 21:58   #43
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ja, nå for tiden synes jeg det.
Det har tatt mange år, etter en ungdomstid der jeg daglig fikk høre det motsatte, men i dag synes jeg at jeg er flott, pen og rett og slett temmelig hot.
Min kjære mann er en stor del av grunnen til det - han har bygget opp mitt selvbilde på en måte jeg elsker ham høyt for.

Gammel 02-08-08, 21:58   #44
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er fornøyd med utseendet mitt. Jeg er ikke sånn at jeg ser smashing ut idet jeg står opp om morran, men med litt godt hårstell og sminke så blir det ikke så verst.

Gammel 02-08-08, 21:59   #45
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har ikke likhetstegn mellom pen og slank. Ikke i det hele tatt, og har aldri hatt det.

Ikke jeg heller, ikke engang for min egen del. Eller, jeg vet at jeg kler bedre å være slankere enn jeg er nå, og at ansiktet mitt også ser bedre ut da, men jeg synes ikke, når jeg ser på gamle bilder, at jeg var på mitt peneste da jeg var på mitt slankeste.

(Jeg synes flere av damene i denne tråden er usedvanlig pene, både f.eks. Tinetoff, Elinblu, Albertine og aC, og de er veldig forskjellige "typer" alle sammen, egentlig, både av størrelse og utseende.)

Gammel 02-08-08, 21:59   #46
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ganske så overvektig, men jeg synes selv at jeg har et pent ansikt.

Det har tatt noen år å komme dit, så det er jeg litt stolt over. Da jeg var tenåring synes jeg at jeg var den styggeste i verden, men det synes kanskje alle tenåringer?

Gammel 02-08-08, 22:00   #47
Albertine
Passiv

Standard

Jeg synes forresten jeg har blitt penere nå når kiloene forsvinner, men det er IKKE fordi jeg er blitt slankere. Det har mye mer med det at jeg er så strålende fornøyd med det arbeidet jeg har lagt ned i denne prosessen og at jeg selv har gjort noe for å endre livsstil. Resultatet av dette er at jeg er mer selvsikker, er rettere i ryggen og har mer spenst i hvert steg jeg tar, og at jeg smiler mer enn jeg gjorde før. Det at jeg er fornøyd med meg selv og egne prestasjoner skinner igjennom og gjør at jeg får en annen utstråling. Selvtillit er sexy, er det ikke?

Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:00   #48
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes jeg er pen når jeg smiler. Alle ansikter kler et smil. Jeg pleier alltid smile til meg selv når jeg speiler meg - det forbedrer inntrykket.

Gammel 02-08-08, 22:01   #49
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke likhetstegn mellom pen og slank. Ikke i det hele tatt, og har aldri hatt det.

Jeg har selv noen venninner som bærer noen kilo "for mye", om det går an å si det sånn, men som bærer dem så stilfullt at jeg synes de er fantastisk nydelige.
De har vært min største inspirasjon da jeg selv fikk endel ekstra kilo å dra med meg.

Gammel 02-08-08, 22:01   #50
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Når jeg tenker "pen" så tenker jeg utelukkende på ansiktet og kanskje håret.
Jeg tror menn oftere snakker om både kropp og ansikt når de omtaler en dame som pen.

Gammel 02-08-08, 22:01   #51
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes ikke at jeg er det minste pen, men jeg får stadig høre det helt motsatte. Jeg resonnerer jo ofte over hvorfor noen skulle gidde å i det hele tatt si noe som helst om det om de ikke mener det, men allikevel føler jeg det ikke sånn selv.
Jeg er vokst opp med foreldre av janteloven (spesielt moren min), så det er kanskje ikke så rart at selvtilliten -rent utseendemessig, aldri har vært direkte på topp.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:01   #52
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan vel være søt de dagene jeg går inn for det. Tar i mot alle komplimenter med en stor takk.
Her i sommer fikk jeg høre at jeg var en mørk versjon av Nicole Kidman, og en mye kortere en. Den kommentaren levde jeg lenge på, selv om jeg ikke ser den likheten.

Gammel 02-08-08, 22:01   #53
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Da jeg var tenåring synes jeg at jeg var den styggeste i verden, men det synes kanskje alle tenåringer?

Jeg hadde kjempekomplekser for nesa mi. Det var ille. Nå kan jeg ikke skjønne det, men det føltes jo voldsomt dengang.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:02   #54
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Selvtillit er sexy, er det ikke?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg synes jeg er pen når jeg smiler. Alle ansikter kler et smil.

Ja, til begge deler. Jeg er ikke så veldig glad i bilder av meg selv, men jeg har i alle fall lært meg å se rett i kameraet, rette ryggen og smile. Det er tross alt bedre med et pent bilde av meg selv enn et skikkelig dårlig bilde av meg selv.

Gammel 02-08-08, 22:04   #55
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg hadde kjempekomplekser for nesa mi. Det var ille. Nå kan jeg ikke skjønne det, men det føltes jo voldsomt dengang.

Jeg mente jeg hadde ørnenese.
Den er så langt fra det som mulig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:06   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, til begge deler. Jeg er ikke så veldig glad i bilder av meg selv, men jeg har i alle fall lært meg å se rett i kameraet, rette ryggen og smile. Det er tross alt bedre med et pent bilde av meg selv enn et skikkelig dårlig bilde av meg selv.

Hva med ikke noe bilde? Jeg kan ikke fordra å være på den siden av kameraet, og ender stort sett opp med å gjemme meg.

Jeg synes heller ikke det er noen sammenheng mellom pen og slank.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-08, 22:07   #57
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke jeg heller. Og jeg er enig med Veronal i at smil gjør penere.

Gammel 02-08-08, 22:10   #58
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg føler meg veldig avslappet i forhold til mitt eget utseende. Misforstå meg ikke, jeg liker å pynte meg og handle klær, jeg er jo opptatt av hvordan jeg ser ut på håret, men sånn som i kveld har jeg ingen problemer meg å gå i butikken med småflekkete klær og hår som burde ha vært vasket etter hyttetur. Jeg har spradet rundt i bikini i sommer som ikke akkurat er årets modell, og jeg er vel ikke akkurat supertrent, men jeg plages ikke av cellulitter (og jeg tror ikke jeg engang vet hvordan det skrives), bleike lår eller bolledeigmage. Jeg har egentlig et veldig avslappet forhold til det hele, og tar deg gjerne til meg om noen gir meg komplimenter. Oppsummert; jeg skammer meg ikke over hvordan jeg ser ut.

Jeg må bare signere dette.

Så vil jeg også si at jeg alltid har følt meg pen, i tenårene også! Jeg har alltid 'hatt draget', det tror jeg har hjulpet på min selvfølelse. En dag hadde vi en (jadajada, en GOD del yngre enn meg, men likevel) i barnehagen hvor jeg jobber som gjorde en malejobb. Da jeg skulle gå hjem, med håret i hytt og vær, jeg var svett og grønnjævlig og uten sminke, så kom han og spurte om jeg var sammen med noen. Da jeg sa ja, svarte han 'Å, det var dumt, for hvis ikke ville jeg tatt deg med ut'. Den satt i resten av dagen.

Når jeg for en gangs skyld får tid til å speile meg utenom når det er av/på med linser, gjør jeg meg sexy.

Gammel 02-08-08, 22:12   #59
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Mulig smil gjør ansikt penere, jeg får alltid høre (med positivt fortegn) at jeg er så smilende også. Men jeg synes ikke jeg er åen når jeg smiler på bilder! Flekker liksom hele tanngarden og tannkjøttet. Ikke pent.

Gammel 02-08-08, 22:14   #60
malena

malena sin avatar

Standard

Jeg finnes forresten ikke fotogen. Det er få bilder av meg hvor jeg synes jeg ser bra ut.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.