Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-08, 21:46   #41
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg klesmerket Vila i Oslo?

Dorothea selger også OM.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 21:48   #42
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I Bergen har de Vila på Fellini, mener jeg å huske.
Jeg har masse Vila-klær, men om jeg husker hvor jeg har kjøpt det ... :surrehue:

Gammel 30-07-08, 22:31   #43
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Dorothea

Ikke sant!

Gammel 31-07-08, 00:10   #44
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Fant en kjole fra Vila på Voice of Europe i fjor. Har sett flere og flere butikker som tar inn Vila, men har ikke shoppet så mye i det siste så det står litt stille i den delen av hjernen akkurat nå. Tenke... Kanskje Neste Stopp? Gunerius og Oslo City har vel både Voice og Neste Stopp.

Gammel 31-07-08, 09:05   #45
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I et sånn gratismagasin så jeg reklame for en butikk på Tveitasenteret som førte Vila. Kan det ha vært b-young, f.eks?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 10:11   #46
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kan det ha vært b-young, f.eks?

Fører ikke de bare sine egne merker?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-08, 13:49   #47
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg var på Manglerud senter i dag, og det var ganske mye Vila på en butikk i 2. etasje der, nær Eurosko.

Nyoppstartet butikk - mye Vila! Og salg akkurat nå. En kjole, en cardigan og to topper til 500 kroner. Denne tråden viste seg å bli innbringende (og kanskje dyr etterhvert?).

Takk for tips

Gammel 31-07-08, 18:48   #48
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nyoppstartet butikk - mye Vila! Og salg akkurat nå. En kjole, en cardigan og to topper til 500 kroner. Denne tråden viste seg å bli innbringende (og kanskje dyr etterhvert?).

Takk for tips

Løper til Manglerud!

Gammel 31-07-08, 23:27   #49
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fører ikke de bare sine egne merker?

Det kan godt hende. Jeg leste bladet hos frisøren og tenkte at jeg måtte huske dette til deg, men jeg glemte det selvfølgelig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 08:37   #50
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det kan godt hende. Jeg leste bladet hos frisøren og tenkte at jeg måtte huske dette til deg, men jeg glemte det selvfølgelig.

Så grei du er. Tveita er notert.

Gammel 01-08-08, 15:56   #51
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Da har vi vært på Outlet One og jeg er mildt sagt ikke imponert.

1) Det var rotete der
2) Da jeg spurte etter Vila hadde de aldri hørt om det. Ekspeditøren la til "jeg vet like lite som deg om hvilke merker vi har" . Og han får betalt for å jobbe der?!
3) Jeg fant ikke Vila

Jeg fant derimot noe P&P - og mannen fant seg noen bukser og regntøy.

Gammel 01-08-08, 18:53   #52
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

De har Vila på MOLS på Sandvika Storsenter!

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 18:54   #53
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Og på en andre MOLS som ligger ved rådhuset i Sandvika.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.