|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
Se resultatene: Tisser du i vannet? | |||
Ja, alltid |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 2,50% |
Ja, ofte |
26 | 16,25% |
Ja, av og til |
88 | 55,00% |
Nei, aldri (men barna får lov) |
14 | 8,75% |
Nei, aldri (og barna får ikke lov) |
28 | 17,50% |
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tisser du i vannetTisser i sjøen ja? - jeg har en selskapsblære det står respekt av, men om jeg mot all formodning må på do, så tisser jeg i vannet - det synes jeg ikke er noe galt.
![]() |
#43 |
høyt og lavt
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Tisser du i vannetja her tisses det i vannet og ser absolutt ikke noe galt i det, å de som påstår de ALDRI har gjort det, vel vel, aldri si aldri!
![]() |
#44 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Tisser du i vannetJeg er så og si aldri på stranden, og om jeg er det kan jeg signere Elinblu, jeg bader ikke, så derav tisser jeg heller ikke i vannet.
![]() |
#45 |
Audacious
|
![]() Sv: Re: Sv: Tisser du i vannetJeg tisser i sjøen, ja. Bader ikke på stranda, men aleine på dypet utenfor familiens sommerhus. Jeg tror ikke det plager så mange torsker, eller har store konsekvenser for vannkvaliteten.
![]() |
#46 |
frakoblet
|
![]() Sv: Tisser du i vannetEr det galt å tisse i sjøen?
![]() |
#48 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Tisser du i vannetVår nærmeste strand er forresten ved et stort vann. Men det er stort nok til at jeg anser tissen som tilstrekkelig fortynnet lell.
![]() |
#49 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tisser du i vannetJa det har nok hendt noen ganger. Skulle ønske ungene kunne også, blir lei av å følge på do 50 ganger hvis vi er på stranda en hel dag og de må på do for å tisse. av den grunn må vi være 2 voksne, for jeg vil ikke gå i fra de andre ungene som bader for å følge en på do. Jeg er pysete da vi er på sjøen, må se ungene hele tiden.
![]() |
#50 |
Smugleser
|
![]() Sv: Tisser du i vannet
Det kan det selvsagt godt ha vært. Jeg har opplevd det samme i Oslofjorden, der jeg langt ute i fjorden badet etter båten, og så dopapir og bæsj flyte nokså uelegant og ekkelt ved siden av. Det er ikke uvanlig at småbåter har doer som pumper dritten (unnskyld språkbruken) rett ut i sjøen. Den gamle snekka vår hadde det, i hvert fall.
![]() |
#51 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Tisser du i vannetPå overfylte offentlige badestrender: Nei, det kvier jeg meg for å gjøre, om alle gjør det så må det da gå ut over vannkvaliteten? Da kan man heller la småbarn være eneste forurensningskilde, og så kan voksne svømme en tur lengre ut, så blir det jo fortynnet og da er det greit for meg.
![]() |
#53 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tisser du i vannetDenne tråden minner meg om noe jeg leste en gang:
![]() |
#55 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tisser du i vannetJa, det hender at jeg gjør det hvis ikke det er andre (relatvit hygieniske) alternativer... Stort sett tisser jeg på doen hjemme før jeg går og bader.
![]() |
![]() |
#56 |
Utålmoooodig
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Tisser du i vannetJeg svømmer litt ut og slipper en liten skvett hvis nøden er der... Har som flere ikke tenkt at det kunne være så farlig. De fleste badestrender jeg frekventerer har heller ikke toalett, så hva gjør man da liksom?
![]() |
#58 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Tisser du i vannet
Ja, samme her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007