|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er utdannet sivilarkitekt fra NTH (nå NTNU). Driver egen bedrift for tiden, og trives med det. |
![]() |
![]() |
#44 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er utdannet ingeniør(informatikk) ved det som da var Høgskolen i Stavanger, nå Universitetet i Stavanger. I tillegg har jeg ex phil, sosialøkonomi grunnfag og mellomfag fra Universitetet i Bergen. Jobber som prosjektleder i et IT firma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Er utdannet sykepleier på en sykepleierhøyskole her i Oslo. (Diakonova)
![]() |
#46 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har en bachelorgrad innenfor samfunnsfag, med endel pers.ledelse og org.teori.
![]() |
#47 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er siviløkonom fra Handelshøyskolen i Bergen (NHH). I tillegg har jeg forkurs i fonetikk og lingvistikk og et halvt grunnfag i japansk.
![]() |
![]() |
#49 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Sosionom fra høgskolen i Bodø. Jobber i rusomsorgen, for tiden med unge ungdommer.
![]() |
#50 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har nesten en mastergrad i statsvitenskap (holder på med oppgaven nå). Har studert på bachelor- og masternivå på UiO, med unntak av Ex.phil. som jeg tok på Høgskolen i Telemark og Ex.fac., som jeg tok som selvstudium da jeg bodde i Havana. Ved siden av statsvitenskapen har jeg samfunnsøkonomi, litt spansk og bittelitt sos.ant.
![]() |
#51 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har grunnfag i sos.øk fra HINT i Steinkjer - det brukes lite i jobben min.
![]() |
#53 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg er ingeniør innen IT fra Høyskolen i Ålesund, i tillegg har jeg påbygning 30 vt (90 stp) i organisasjon og ledelse fra tidligere distriktshøyskolen på Rena. Tror jeg bare mangler 30 stp masteroppgave for å ha en master, men er ikke helt sikker. Vurderer om jeg skal sjekke opp dette, for evt. å gjøre det.
![]() |
#54 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Høgskolen i Stavanger og høgskolen i Oslo. Er utdannet førskolelærer, jobber som pedagogisk leder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Grunnkurs psykologi ved NTNU og akkurat ferdigutdannet Vernpleier ved HIST.
![]() |
#56 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor er du utdannet?
Jeg har en tre-års diplomutdanning i moderne dans fra Laban Centre i London. Nå holder jeg på med en fem-års lektorutdanning ved Universitetet i Oslo. Skal levere masteroppgave til jul (håper jeg da).
![]() |
#58 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har studert ved Høgskolen i Østfold. Mekantil Tysk og Internasjonal Handel i 2 år og Informatikk i 2 år. Jeg sa opp min stilling som speditør i mars og er på jakt etter ny jobb fra høsten av. Hva det blir får tiden vise.
![]() |
#59 |
interlektuell
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Jeg har studert i Bergen, Trondheim og Tromsø og har et par grunnfag, en helsefaglig bachelor og master og arbeider nå som stipendiat. Jeg trives utrolig godt, men det stresser meg litt å bli ferdig med doktorgraden i tide.
![]() |
#60 |
Einsam
|
![]() Sv: Hvor er du utdannet?Gått på HiHm/Rena i 3 år, informasjons- og samfunnskontakt. Håper etterhvert å ta et årsstudium eller to, for å få et spesialfelt det vil være lettere å få jobb innen. Inntil videre er jeg spesialist i kumøkk og grasavlinger ved siden av, mer eller mindre ufrivillig. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|