|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Det er forskjell på festdrakt og festdrakt. Kystdrakten, Bergens-drakten og Oslo-drakten er flotte drakter, Spar Kjøp-drakten ser i mine øyne ut som billig jalla-jalla-look-alike. (Jeg har sett dem live, og dette er altså min mening.) Ulldrakten som det linkes til over her synes jeg var kjempeflott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?
Absolutt helt enig med Liven!!
![]() |
#3 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjempelurt å kikke der, ja. Min buad kjøpte min mor til meg på vår lokale bruktbuttkk.
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Det at du stiller dette spørsmålet her tror jeg betyr at du aldri kommer til å bli helt fornøyd med festdrakt. Jeg ville heller begynt å spare til buna. Sjekk finn.no for bruktdeler, og hvis svigermoren din har en romslig deadline på et år eller to syns hun sikkert det er stas å sy bundaden for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Go for it!! Det er mange som bruker festdrakt, har aldri tenkt pa det egentlig at der en "fake" og der er det en "ekte" budad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Den festdrakten som Honda la inn bilde av var jo råfin!
![]() |
#8 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Festdrakt er ikke fake! Har en lyst på festdrakt bør en ikke la seg stoppe av at noen synes det ikke er bra nok som bunad. Har sett noen festdrakter, feks fra spar-kjøp, og den var helt nydelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
*_*
|
Du skal ikke se bort i fra at andre skuler på deg på 17. mai og synes du er harry selv om du har en vaskeekte, svindyr bunad fra den dypeste fjorden i hele landet. Det vil alltid finnes noen som synes du er fin, og noen som ikke deler din smak, uansett hva du har på deg.
![]() |
![]() |
#10 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Jeg syns draktene på Sparkjøp så ut som billige kopier av bunad, mens MariHonda sin drakt var veldig fin.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Da legger jeg heller de 2000,- kronene i bunadspotten min.
![]() |
#12 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Min mann skal få bunad nå, og jeg fikk hele familien til å gå sammen til jul og gi penger og tilbehør. Han fikk alt tilbehør til bunaden til jul pluss 6000 kroner fordi alle spleiset. Til bursdagen sin fikk han enda mer penger og en kniv. Nå mangler han hatt og selve bunaden som vi skal begynne å få sydd snart.
![]() |
#14 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Jeg er ikke ett bunad/festdrakt-menneske. Kroppen min ville ikke kledd en sånn habitt tror jeg
![]() |
#15 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Re: Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Jeg ser ikke forskjell på den festdrakten fra Spar og en ordentlig bunad. :har ikke peiling: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Etylbarbital
Lurt, Iset. Mannen fikk ved flere anledninger (jul og bursdag) månedelige donasjoner til bunadsfondet sitt fra meg. Det tok ikke lang tid før bunadsfondet fylles opp. Andre som har lyst til å gi deg gave kan jo oppfordres til å gi en donasjon til bunadsfondet ditt også.
![]() |
#17 |
*_*
|
Herrebunad? Nå snakker vi!
![]() |
![]() |
#18 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Nysjærrig jeg ja..
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva synes dere om festdrakt til voksne?Hehe, jeg mente bare at jeg ikke hadde råd til å plutselig skulle kjøpe en bunad, men å spare over flere år har jo alle råd til.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|