Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Denne kjolen i bryllup?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 09:09   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Denne kjolen i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Her har jeg kjøpt finkjoler:
http://www.igigi.com/

Tusen takk for link. Fine kjoler, og spesielt likte jeg Shape-analyseringen. Dessverre var prisene langt over mitt vårbudsjett dessverre.

Bruden syntes forøvrig at svart er helt greit, så da får jeg se hva jeg ender opp med. Flere innspill mottas med takk.

Gammel 15-04-08, 07:47   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Skikk og bruk må læres, uskrevne koder og regler likeså.

Noen er mer konservative enn andre og i settinger med mye følelser som utvilsomt betyr mye for dem det angår synes jeg man skal respektere dette. *streng*

Signerer helhjertet.

Trodde alle kunne såpass elementær skikk og bruk jeg.

Angående den kjolen så ville jeg vært skeptisk. Som stor selv så er jeg veldig var på bare armer. Jeg kan ikke fordra bare overarmer når de er størrelse "lår" som mine er. For alt jeg vet har du vakre veltrente armer.

Jeg tror dessuten det er mer flatterende med klær designet for en stor kropp, enn klær for en slank en som er oppskalert. Fasongen er for de fleste temmelig anderledes i størrelse 56 enn størrelse 36. Så å bare øke en liten kjole proporsjonalt vil ikke alltid gjøre noe for den store personen.

Den linken tik AnnKi så interessant ut.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 13:22   #3
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skjønner hvit, jeg er med sålangt. Men da er jeg ikke med lengre. En finner de fineste kjoler i svart, og jeg mener at de kan brukes i bryllup! Jøskens så mye unødvendige regler det er!

Emneord
bryllup, kjole

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.