|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røde prikker?Jeg har ikke gitt røde prikker enda.
![]() |
#42 |
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
![]() Sv: Røde prikker?
Jeg rømmer aldri byen |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
er grønn og fin.
|
Samme her.
![]() |
#44 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røde prikker?Jeg tror fakrisk at jeg aldri har rødprikket. Hvis jeg skulle det, ville jeg nok slengt på en kommentar.
![]() |
#45 |
Pauset
|
Enig. Det er provoserende. Og dersom det ikke er mulig å se det beste i noen, men i stedet sable en persons meninger ned og nærmest antyde at den er en idiot for at den ikke mener det samme som majoriteten. Hvem har sagt at majoriteten alltid har rett? Kan være det er nyanser i meninger også for eksempel |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Røde prikker?Jeg rødprikker innlegg jeg synes er moralsk forkastelige eller direkte frekke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Røde prikker?Jeg har aldri gitt røde prikker, verken her eller der, når jeg tenker meg om gir jeg ikke så veldig ofte grønne prikker heller... Og her har jeg vel ikke engang opparbeidet meg rett til grønne prikker.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
kamerat
|
![]() Sv: Røde prikker?Jeg rødprikker sjelden, men når det skjer, er det fordi jeg har blitt veldig provosert av noe og/eller fordi noen har gått over streken etter mine begreper. Jeg synes også mange tar røde prikker uforholdsmessig alvorlig, og at man bør kunne bruke dem som man vil. Unntatt til ondsinnet sjikane.
![]() |
#50 |
Pen. Så det så.
Ja, det ble kanskje litt vel utmalende, men jeg har fått begge disse etter meg på et annet forum. For samme innlegg vel og merke. Jeg var nok litt frekk.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|