|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det i det hele tatt mulig å gå inn et par Dr Martens?Ikkje hæl direkte, for dei er fulle av sprekker og sånt. Men hæl som i der det oftast blir gnagsår. Kva ellers kan ein kalle det partiet?
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Er det i det hele tatt mulig å gå inn et par Dr Martens?Jeg føler meg ikke forfengelig i mine Dr Martens, men de er mine absolutte favoritter når jeg f.eks skal på konserter eller byferie med mye gåing. De er helt fantastiske å ha på. Jeg brukte litt tid på å gå de inn, men nå
![]() |
#3 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er det i det hele tatt mulig å gå inn et par Dr Martens?
Men jeg lurer litt på ... hvis det overhodet ikke har noe med forfengelighet å gjøre, hvorfor kjøper man da et par sko som man må bruke tid på å gå inn i det hele tatt?
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 04-10-16 kl 01:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
Jeg kjøpte de fordi min søster hadde 2 par fra før og skrøt av dem. Jeg syntes selvfølgelig også at de er fine, jeg kjøper ikke sko jeg syntes er stygge. Mulig man da får stemplet forfengelig.
![]() |
#5 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Er det i det hele tatt mulig å gå inn et par Dr Martens?Før i verden var Dr Martens litt sånn konge på haugen med sine kraftige såler, fikk ord på seg for å være robuste og gode. Nå finnes det utallige varianter som har samme type kraftige såle, er like robuste, men er langt bedre å gå med. Dr Martens har jo ikke utviklet seg i brukervennlig retning på hundre år! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Ha ha, jeg er helt enig. Men de er fortsatt dødskule, da. Og jeg har aldri hatt sånne da jeg var yngre, da gikk jeg i vanlige M77 marsjstøvler og syntes nok at Dr Martens var litt for jålete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Tja, det er jo grader av å være forfengelig. Jeg synes ikke det er noe galt i å være såpass forfengelig at man bryr seg om hvordan skoa man har på seg til daglig ser ut. Såpass forfengelig bør man da kunne være.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 04-10-16 kl 09:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|