Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serie å se sammen med 12-åringen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-15, 12:27   #41
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Serie å se sammen med 12-åringen

Min tolvåring likte veldig godt torchwood, i tillegg til doctor who. Hun blir litt puteflau under de mange sexscenene, men syns likevel det er en veldig kul serie.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 21:22   #42
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kan nok ikke hjelpe deg, for vi elsket den fra første episode.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Hvis dere fortsatt ikke liker den etter episode 6 («Dalek»), er det nok ikke håp. Fine episoden!

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Noen trenger tre-fire episoder, andre trenger å komme over til sesong to (og David Tennant).

Jeg var solgt da Eccleston sa "run" i første episode.

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Sesong 1 er litt barnslig og merkelig (men jeg var solgt på ca. samme tid som Fibi, of course). Men sesong 2 er mer "voksen" og de fleste er helt totalt solgt etter første episode i den andre sesongen. Hallo, Tennant!

Ok, så jeg må se litt uti sesong 2 med andre ord.
Nei, 12-åringen liker den og jeg syns den er severdig. Er bare ikke helt på fantastisk enda.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 21:52   #43
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Veronica Mars.
Charmed kanskje? Min venninnes datter elsket den som 12-åring.
Doctor Who kom jeg liksom aldri inn i...*dukker for fiskedask fra Dixie og Fibi*

Gammel 21-05-15, 08:19   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hææ, hvor langt så du da, Taien? *nekter å høre*

Charmed ja! Jeg så alle sesongene da de gikk på tv, og så alle på nytt for noen år siden, elsker den serien!

Gammel 21-05-15, 08:47   #45
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Charmed ramla jeg av da Prue forsvant. Prøvde å se den på ny for et par år siden, men ble bare av de dårlige effektene.

Gammel 21-05-15, 12:08   #46
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Charmed ramla jeg av da Prue forsvant. Prøvde å se den på ny for et par år siden, men ble bare av de dårlige effektene.

*fiskedasker Fibi* Charmed er en herlig serie!

Jeg så ut i midten av sesong 1 av Dr.Who, Dixie. Det ble for....sært?

Gammel 21-05-15, 13:11   #47
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Og Charmed er ikke sært? Dr.who er nå i det minste morsomt!

Jeg vedder på at du hadde likt Tennant.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 21-05-15, 17:07   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha ja, liker man Charmed bør man jo i hvert fall like Who.

Men mange gir opp i sesong 1, fordi de ikke vet at serien forandrer seg veldig fra sesong 2 og utover. Som nevnt tidligere så er sesong 1 og resten av sesongene som natt og dag. Det er vel litt som Harry Potter-filmene. De første to filmene er veldig barnslige, så begynner det å bli mer "voksent", litt mørkere og dystrere. Jeg har ALDRI møtt et eneste menneske som har klart å se gjennom sesong 1 (og ikke egentlig likt det så godt) og begynt å sesong 2 og ikke falt helt totalt pladask for serien i løpet av sesong 2.

Gammel 21-05-15, 23:35   #49
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

Da skal jeg gi det en ny sjanse.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.