Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Truse og bh som matcher

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-07, 17:02   #41
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Truse og bh som matcher

Har stort sett samme farge på begge deler ja, men det er ikke alltid "sett" som hører sammen egentlig.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 17:07   #42
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis samme farge duger, så ja...

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 18:26   #43
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Nja. Ofte har jeg sort bh og sort truse, eller begge deler hvit.

Ja, det er sånn omtrent så langt eg strekker meg også

Gammel 27-05-07, 18:44   #44
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg kjøper gjerne sett med 1 BH og 2 truser, og ja, jeg prøver å få overdelen til å matche underdelen. Unntaket er litt gjennomsiktige bukser - dem skal jeg bruke hudfargede truser til.

Og så skal undertøyet stå til resten av klærne. I det minste skal undertøyet være samme fargetone eller lysere enn klærne.

Er det en god BH, kan det hende jeg har flere like, og antallet truser er tilsvarende større.
Har jeg lyse bukser er ikke trusa sort, det er egentlig viktigere matching.

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Matcher ikke alltid nei. Da jeg var singel var jeg nesten fanatisk, alltid matchende undertøy og alltid nybarberte legger.

Det var en gang ...

Orden i undertøysskuffen, ikke bokser (de har jeg til annet stasj litt lenger ned i kommoden), sirlig brettet og lagt pent etter hverandre i farger, sånn som sokkene ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 19:53   #45
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Har du ofte det?

Nei, det har jeg sjelden.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 20:18   #46
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det er svært sjelden at mitt undertøy matcher. Jeg har svært få sett, 3 kanskje, så det sier seg vel selv at det blir ytterst sjeldent.

Gammel 27-05-07, 20:21   #47
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper stort sett sorte truser og sorte BH-er, men aldri sett.

Gammel 27-05-07, 20:32   #48
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hører til sjeldenhetene. Men jeg føler meg veldig feminin og attraktiv når jeg gjør det.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 20:34   #49
Albertine
Passiv

Standard

Finner ikke truse som matcher amme-BH'n.

Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 21:38   #50
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det hadde ellers vært lett og feminint med en slik 50-talls megatruse, med luke i bunnen som kan klipses opp med én hånd.

Gammel 27-05-07, 21:59   #51
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Der observerte jeg noe veldig rart sist jeg var gravid.

Kjedebutikkene solgte matchende gravide-truser og amme-bh'er. Er det to plagg man ikke bruker samtidig, så er det vel det?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 22:21   #52
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Omtrent aldri.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 22:36   #53
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Der observerte jeg noe veldig rart sist jeg var gravid.

Kjedebutikkene solgte matchende gravide-truser og amme-bh'er. Er det to plagg man ikke bruker samtidig, så er det vel det?

Ja, det stussa eg over også. Har eit sett frå HM (frå forrige svangerskap). Truse for gravid mage og amme-bh. Snålt. Eller lite gjennomtenkt, heiter det vel

Gammel 27-05-07, 22:57   #54
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Jeg har noen sett, men har vel enda til gode å bruke matchende truse og bh samtidig.

Tar det humøret tilsier om morgenen samtidig som fargene ikke må synes gjennom klærne. Så egentlig er det vel undertøyet som bestemmer hva jeg skal ha på meg...

Det viktigste er at det er helt, rent og pent... man vet aldri om man havner på sykehus og en kjekking skal klippe av deg klærne.. :erfarer:

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 23:06   #55
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har noen sett fra M&S, men ellers velges farge utifra hvilke plagg de skal under.

Gammel 27-05-07, 23:19   #56
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Ikke alltid, men har det går mye i hvitt og svart blandt mitt undertøy og da blir det jo en slags match.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:28.