Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-12, 10:41   #41
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Jeg ble litt stressa nå for jeg innser at vi ikke har lang nok duk til å dekke hele bordet etter at vi kjøpte innleggsplater..... Er det krise å feire julaften uten duk eller bør jeg kjøpe?

Hjelpes, det har ikke jeg heller! men jeg har to like duker, det kan gå?

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 10:42   #42
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Iben - kva type duk er det da? Om det er ein kvit, vanlig duk hadde eg glatt lagt på eit kvitt bommullslaken på enden... *sjuske*

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 10:43   #43
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Alternativt; om du har to kvite, mindre dukar kan du legge dei på bordet, med skøyten på midten. Så legg du duken som er for liten oppå der igjen. Da har duken "underskjørt", og det ser heilt ok ut.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 10:46   #44
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.379
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Enkelt å svare på: Alt er klappet og klart.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 10:47   #45
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.786
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg fikk litt behov for en offentlig liste selv om jeg er bedre i rute enn noensinne og bare kan kose meg inn mot jul (bortsett fra når jeg skal vaske, men det fortrenger jeg enn så lenge).

Jeg har lagt lista lavt i år og fokusert på å holde hode over vannet og prøvd alt jeg kan å være rolig.

Dette gjenstår:
Helgevask og sengetøyskift (delt oppgave)
Pynte pepperkakehuset (ikke min oppgave)
Handle mat
Pynte huset og treet
Pakke inn de siste julegavene
Stryke duker


Er du i rute?

Med unntak av at alle gaver er innpakket så er min liste lik listen din. Akkurat passe som gjenstår! Det meste av mat er innkjøpt så det er stort sett bare melk, fløte samt frukt og grønt som gjenstår.

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 11:00   #46
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Baking utgår, stort sett. Eg hadde omgangssjuka frå helvete, og var først på beina forrige onsdag. Og så har me hatt ei vekes karantene i tilfelle dei andre skulle vere smitta. I går, 6 dagar etter at eg vart frisk, 10 dagar etter at eg byrja å kaste opp, fekk Poden høg feber og i natt spydde han. Det er rimelig utelukka å byrje med baking da. God jul, liksom. Men me prøver å ikkje ta det så tungt. Noko har me da ordna:

Gåvene er nesten ferdige. Har berre eit par igjen.

Julevasken... Det tar me ikkje så høgtidleg.

Juletre er kjøpt inn. Noko utelys er hengt opp. Og eg skal ha voksenpoeng for julegardiner i år.

Peparkaker skal pyntast og peparkakehus må monterast. Ein dag. Ikkje så fristande med virus i hus.

Jula skal, heldigvis, feirast hjå svigers, så me trenger ikkje tenke så veldig på det. Første juledag er eg på jobb og da eter resten av familien hjå svigers. Andre juledag er me invitert til mine foreldre.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 11:05   #47
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Jeg ble litt stressa nå for jeg innser at vi ikke har lang nok duk til å dekke hele bordet etter at vi kjøpte innleggsplater..... Er det krise å feire julaften uten duk eller bør jeg kjøpe?


Kommer an på hvor stivt dere skal ha det. Hva med en gardin? Jeg slengte to gardiner på bordet da jeg feiret 40-årsdagen min tidligere i år

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 11:07   #48
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Jeg er så langt fra i rute som jeg kommer. Jeje.

Stua har blitt schizofren. Ene halvdelen er ren og pen, og pyntet til jul, andre halvdelen er et salig kaos av limpistoler, glitter, halvferdige julegaver og poser.

Men ellers:
Rydde (hele huset, unntatt halve stua)
Vaske(hele huset, unntatt halve stua)
Lage pepperkakehus (ikke jeg)
Lage pepperkaker (ikke jeg)
Lage marsipan
Kjøpe resten av kakene (jeg innser mine begrensninger)
Handle inn til julemiddag, julegrøt, julefrokost osv
Kjøpe gaver. Til mannen. Til ungene. Til diverse tanter. Resten er jeg ferdig med.
Grave frem og stryke juleduker, julegardiner, og alskens julegreier
Julekort - har tatt bilde, men kom visst ikke lenger

Har gedigen deadline på fredag, og mannen er ikke hjemme, så fint lite blir gjort før det. Også er vi invitert bort lørdag kveld og søndag formiddag.

Men det blir nok jul åkkesom. Tror jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 11:13   #49
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Ferdig? Til jul? I år? *mangler baderomsplater, dusj og vann og byggestøvet ligger tykt*

Men alle julegavene, OG juletre er i hvertfall i hus.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 11:20   #50
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.905
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Jeg er i rute hjemme, men ikke på jobb. På jobb er det fullstendig kaos med sykdom, overtid, utslitt sjef og kunder som vi ikke klarer å hjelpe før jula tar oss for fullt. Vi burde hatt 14 dager til før juleferien, men jeg er fryktelig glad for at vi kan låse døra og gå om 2,5 dag selv om det betyr at vi ikke rekker alt vi har lovet. Vi klarer kanskje å stå i kaoset de siste to dagene også, men mer enn det er det ikke krefter til hos noen av oss. Denne juleferien er særdeles etterlengtet.

Hjemme er jeg godt i rute, først og fremst fordi kravene er senket så langt som overhode mulig. Jeg har omsider innsett at jeg ikke kan gjøre alt på samme måte som min hjemmeværende mor gjorde og jeg har innsett at jula blir like fin lell. Jeg har også skjønt at jeg faktisk har mulighet til å hente inn hjelp, så på fredag kommer min studentniese og vasker hos meg. Hun trenger penger, jeg trenger hjelp og dermed er begge fornøyde. Ellers gjenstår det innkjøp av mat og pynting. Maten handler vi nok i ettermiddag (hvis vi orker) og pyntingen overlater jeg til ungene kommende helg. Jeg nøyer meg med å montere plastikktreet og hente ned eskene med julepynt fra loftet, så kan ungene plassere det der de vil. Det betyr uansett mer for dem enn for meg. Jul blir det lell og for meg er det viktigere at ungene er fornøyde enn at nissene står der jeg ville plassert dem.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 11:24   #51
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.856
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Ikke ferdig. Jeg har en liste i hodet mitt. Det som bekymrer meg mest er gavene som ikke er i boks. Og vi ligger langt etter med kalenderen fra Panduro.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 11:42   #52
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Ikke i rute, her er det noe kaotisk pga oppussing som dro i langdrag. Maleren le ferdig på fredag, og etter det har jeg vært konstant på jobb (som i 10-12t dager).

Skal prøve å få rydda det grøvste i løpet av dagen, i morgen får vi besøk av lillesøster, greit at sofaen er sittbar...
Vasking og resten av ryddinga tar jeg på fredag og lørdag, pynting på søndag. Det er ihvertfall planen.

Ferdig med:
-Julegavene (men de færreste er innpakka)
-Julekort (alle unntatt ett som skal sendes er sendt)
-Fem sorter bakst, usikkert om det blir mer. Har baka lefse, smultringer, Goro, Kolakaker og julemanna.
-Julehandelen. Må kjøpe til melk, frukt og andre ferskvarer på lørdag.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 12:02   #53
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.295
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Alle gaver i boks og mangler bare siste rest handel som taes på fredag.
Husvqsk blir gjort i morgen eller fredag, så drar jeg bare over gulvene på søndag regner jeg med.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 12:02   #54
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Jeg er nesten ferdig med julegavene, men venter på noe fra iHerb og Veganlife. Fra sistnevnte er det pakke på vei med ungenes julestrømpesnop, jeg håper virkelig det kommer før julaften, det er lenge siden jeg bestilte.
Ellers er det litt baking (lager salte mandler nå og skal lage brente senere i dag, pluss sjakkruter) og litt konfektlaging, men det er sånn jeg koser meg med på kveldene og ikke noe stress i det hele tatt. Og litt vasking, som jeg tar litt etter litt. Synes egentlig tiden går litt for fort nå, det er jo førjulstiden som er kos, nå er det snart over.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 12:10   #55
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Jeg er i rute.

Har kjøpt omtrent alt av julegaver.
Handling tar jeg i løpet av helgen.
Julaften skal vi bort, så da er det eneste jeg trenger å gjøre å ha penklær på ungene og meg selv.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 12:11   #56
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Duk ja... Lurer på hvor kassa med duker er i grunn.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 12:28   #57
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.892
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Jeg har helt andre ting å tenke på, egentlig. Jobbjobbjobb og sånn.

Oki - noe er i boks
Pinnekjøtt i hus
Julemiddagen er planlagt - handling gjenstår
Baking utgår med høye kneløft
Gaver - har noen, mangler noen
Hus- skal støvsuge og tørke over gulver og vaske bad i helgen - det får holde
Pynte juletre - gjøres 23.
resten av huset er pyntet


Jeg bruker to gamle overlaken som duk (har laaangt spisebord), og synes ikke det gjør noe å skjøte på en duk. Who cares, liksom?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 12:31   #58
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.868
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Overhodet ikke. Jeg må ut og handle det vi skal ha av mat en kveld, og tar det andre som det kommer.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 12:33   #59
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Har hatt barn med omgangssyke og ble dermed opptatt med andre ting i helgen (som var satt av til å få "alt" ferdig.)
Dette gjenstår:
Julegave til sønn 2
Julegave til venninne
Julegave til sønn1 (som jeg må kjøpe for min mor)
All matvarehandel
Vasking, rydding og pynting (huset ser bomba ut, jmrf. første setning.)
Sende gaver til familie som bor på andre siden av landet. (Her er jeg kanskje for seint ute? :nervøs: )
Lage marsipansjokolade, men det regner jeg med ungene tar seg av.

Ja, ja:Julekort er heldigvis sendt og de fleste gavene kjøpt og to sorter + pekkerkakehus er laget- fokuserer på det viktigste.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-12, 12:33   #60
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bare fem dager til jul - hvordan ligger du an?

Spisebordet mitt er 270 langt uten illeggsplater, og jeg har lenge hatt planer om å kjøpe en sånn krimplete, strykefri sak fra Lene Bjerre. Det blei visst ikke i år heller, så da får det bli den ene jeg har, med flekker som ikke går helt bort og sånn. Jaja.

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no