|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?Selvfølgelig er det ikke bare kameraet som må være bra for å få gode bilder, men jeg er virkelig imponert over hvor gode bilder det kan bli av mobilkamera nå.
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?Sinnsykt rått! Og jeg har også tatt mange bilder med S2en som jeg ikke kunne fått bedre med speilrefleksen!
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Og hvilken smarttelefon bør jeg kjøpe meg nå, da?
Jeg og, av alle andre enn Samsung. Min mann har en nyere HTC-variant som han liker godt, men jeg takler den bare ikke. Samsung Galaxy er den eneste androidtelefonen jeg liker, men så er den til gjengjeld ganske lik iPhone også da. Jeg har lest at iPhone 5 er mye lettere og større, så mulig jeg hadde taklet den bedre enn de grusomme eldre iPhone-versjonene. Min bror og min mor har iPhone 4, og hadde jeg måttet gå fra Samsung til en av de, hadde livet mitt vært slutt. Men iPhone 5 hadde jeg nok likt bedre. Om noen tvang meg til å vike fra Samsung, da.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|