Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Min (og din?) ønskeliste fra LA REDOUTE!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-07, 13:04   #41
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min (og din?) ønskeliste fra LA REDOUTE!

Mye fine klær

Jeg bestilte en del derfra for en stund siden, men returnerte alt bortsett fra noen solbriller. Jeg syntes ikke plaggene så ut som de gjorde i katalogen i det hele tatt. Flere som har samme erfaring?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 19:26   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Mye fine klær

Jeg bestilte en del derfra for en stund siden, men returnerte alt bortsett fra noen solbriller. Jeg syntes ikke plaggene så ut som de gjorde i katalogen i det hele tatt. Flere som har samme erfaring?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-07, 19:30   #43
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg aldri prøvd å bestille fra dem tidligere, men i kveld skal jeg sette meg ned med katalogen og sende inn bestilling. Så får vi se om det tilsvarer forventningene når pakka ankommer.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 16:42   #44
linhepa
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2010
linhepa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg liker kjempegodt at de har etiske klær (grønt hjørne), det er ikke så enkelt å få tak i ellers.

Skjønner godt at du liker etiske klær, men dessverre betyr ikke grønt hjørne hos laredoute at klærne er etiske, bare at det er merkeklær som ikke gis rabatt på, jeg har undersøkt det. Etiskforbruk.no har info om etiske og dyrevennlige klær og sko.

linhepa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 17:55   #45
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av linhepa, her.

Skjønner godt at du liker etiske klær, men dessverre betyr ikke grønt hjørne hos laredoute at klærne er etiske, bare at det er merkeklær som ikke gis rabatt på, jeg har undersøkt det. Etiskforbruk.no har info om etiske og dyrevennlige klær og sko.

Hva ER det med all "snik"reklamen for tiden?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 18:20   #46
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Anbefaler denne:

den er virkelig sexy. Litt stor i str, så kjøp den mindre enn du tror

Takk for tipset! Jeg tror jeg kommer til å snaskens ut i denne på jobb utover høsten!

Jeg har handlet hos laredoute én gang, og var ikke så fornøyd med kvaliteten, egentlig. Men mye fint dere viser der, altså!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.