|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Kan du gi meg noen kjekke franske fraser?Og jeg sa jo opp fordi jeg ikke kunne reise så mye. Så nå slipper jeg det. Jeg bare MÅ til Paris. Og det er jo ikke så dumt.
![]() |
#45 |
flisespikker
|
![]() Sv: Kan du gi meg noen kjekke franske fraser?Første gangen jeg var i Paris, da jeg var på Interrail som 19-åring, kunne jeg stort sett si croissant, café au lait og s'il vous plait. Det greide seg i grunnen i stor grad.
![]() |
#46 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du gi meg noen kjekke franske fraser?VISA-kortet mitt snakker skikkelig bra fransk når jeg er i Paris
![]() |
#47 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kan du gi meg noen kjekke franske fraser?Jeg har en gang i min ungdom kranglet så busta føyk med en italiener, på det eneste felles språket vi hadde, og det var fransk. Skolefransken min holdt til krangling med en innpåsliten italiener.
![]() |
#48 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kan du gi meg noen kjekke franske fraser?"Je me demande si les pelleteuses en France comprennent ce que je dis".
![]() |
#51 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan du gi meg noen kjekke franske fraser?Å! Fra min første fransktime: Vous ouvrez la porte a cle. (de åpner døra med nøkkelen.)
![]() |
#52 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Kan du gi meg noen kjekke franske fraser?Alt du trenger; (Kilde: youtube.com)
![]() |
#54 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan du gi meg noen kjekke franske fraser?Det er det samme hva du sier. Vær kvinne, smil stort g vinnende og si noe som høres ut som du virkelig prøver så kan enhver franskmann engelsk viser det seg. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|