|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg synes brukerne gjør kvalitet av dette forumet. Jeg synes også at det blir drevet på en utmerket måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?(Har ikke lest de andre innleggene.)
![]() |
#4 |
villende
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg liker foreldreportalen fordi jeg inspireres av mange av innleggene her inne. Det er mange som ferdes her som er opptatt av de samme tingene som jeg er opptatt av, jeg får gode råd, tips og inspirasjon, samtidig som jeg kan ta del i en saftig debatt med sterke meninger på begge sider, uten frykt for at tråden plutselig skal stenges av en eller annen sær grunn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Noe nytt annet enn NM, og mer behagelige farger for øynene... Faktisk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Det er behagelig å være her. Spennende temaer taes opp, jeg lærer stadig noe nytt. Det finnes mange folk jeg liker, og som jeg ønsker å bli bedre kjent med. Jeg er litt forelsket i moddene og forumeierne som driver forumet på en ypperlig måte. Det er passe demokratisk. Sist men ikke minst synes jeg det er utrolig deilig å slippe og bli sliten av å lese innlegg som mangler stor bokstav og punktum, sms-språk, skrift i alle regnbuens farger, og skrytealbum på fire kvadrat nederst i hvert sabla innlegg.
![]() |
#7 |
Til tider frustrert...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg har ikke vært her så gruelig lenge...og jeg har igrunn bare NM å sammenlikne med. Tonen her er gjennomgående god. Takhøyden er akkurat passe og humor er noe som svever litt i dette forumet, og det liker jeg! Jeg føler at medlemmene her inne er voksne mennesker med respekt for sine meddebattanter. Og når man har noe vanskelig å skrive om, så er det reflekterte og hyggelige og ikke minst forståelsesfulle damer som svarer på innlegg. Jeg syens rett og slett at det er hyggelig å være her!
![]() Sist redigert av kunstnerspiren : 28-03-07 kl 05:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?
Jeg kan anbefale det å ha FP som noe när sitt eneste sosiale liv i Sverige.
![]() |
![]() |
#9 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg liker FP fordi jeg er meg - med barn. Jeg slipper å bruke to forum, ett hvor jeg bare er meg og ett hvor jeg er bare mamma. :enkel:
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() |
#11 |
intro
|
He-he, takk som spör, men det går helt fint. Jeg har noen nye venninner å trille sammen med, da, og har hatt veldig mye besök hjemmefra. Vi skal bare väre her i knappe to måneder.
![]() |
![]() |
#12 |
Til tider frustrert...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får heldigvis større sosialt liv i Sverige enn her jeg bor nå! I området bor all vår familie og alle våre venner...men litt tid til FP håper jeg jo at jeg skal få!
![]() |
#13 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Synes det er kjekt med mangfold!
![]() |
#14 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg hadde litt øko-snobb-inntrykk først jeg og, så jeg dro like gjerne på med en ganske drøy diskusjon med en gang for å teste takhøyden litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg liker FP fordi det er en veldig høy konsentrasjon av mennesker som jeg liker. Og så er det deilig med et forum hvor en får lov til å mene det en vil, men hvor en også kan forvente å møte fornuftig motbør om en han har meninger som andre ikke er enige i.
![]() |
#16 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Fordi det er mange og forskjellige mennesker her. Jeg blir litt lei av små forum, der alle kjenner alle, så da er det kjekt å være her. Litt mer action. :nøgd: |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Sær og kresen
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Flotte administratorer, mange herlige damer som jeg er blitt glad i, gode diskusjoner, minimalt med skrivefeil - hva er det å ikke like?
![]() |
#18 |
Øyboer
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg trives her inne fordi hele forumet er for alle. ingen barselsgrupper og områder man ikke hører til. selv om man naturlig nok har mer å bidra med på enkelte steder enn andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Jeg liker FP fordi dette er et forum hvor folk stort sett holder seg til en saklig tone, selv når de er hakkende uenige med hverandre. Her kan man si hva man mener og stå for det. Man må også, eller i det minste bør, tåle å møte motstand mot sine meninger, og kanskje også kunne inrømme at man har fått et nytt perspektiv på ting, om dette skjer. Eller - faktisk våge å si at jeg mener fremdeles jeg har rett, så det så!
![]() |
#20 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Hvorfor liker du foreldreportalen?Har akkurat registrert meg, så jeg skal komme tilbake senere å si om jeg liker meg |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|