Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Fikk du noe fint til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-11, 11:47   #41
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fikk du noe fint til jul?

Jeg fikk gavekort på 1500 kroner på hudpleie/massasje, 10.000 sløsekroner, 4 vannglass, løper/servietter, 2 bøker, skjerf, stjerner til å henge på juletreet, ramsløk og potetfat.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:52   #42
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk Springsteenweekend av mannen. Dvs, Springsteen konsert, fly, hotell og mat på hans regning.
Og så fikk jeg muklukker og dunjakke av ungene. (Jada betalt selv)
Masse janusull av svigers.
Og partygryter som jeg har ønsket meg lenge.
Ja og mandelkvern og miksmaster som jeg og har ønsket meg en stund, det blir fint å slippe å tenke alternative løsninger på mandelmaling.
Og så fikk jeg skjerf som en veninne har sydd til meg, jeg elsker hjemmelagede gaver.

Gammel 25-12-11, 11:54   #43
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

hansker som er iPhone-vennlige

Fortell mer!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 11:56   #44
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jaaa, jeg fikk virkelig flotte ting til jul - alt sammen!!

- Chanel no. 5 parfyme
- Beck Söndergaard skjerf med STORE stjerner
- Gavekort på Apple-TV
- Sminkesett fra Bare Minerals
- Trådløst tastatur og touchpad fra Apple, til iMac-en
- Zumba treningsopplegg til Wii
- Lekre vinterskoletter fra Jean Paul
- En telyslykt formet som en ugle, veldig søt
- En søt boks med uglerprint (nevnte jeg at jeg liker ugler?) som inneholdt gavekort/hentelapp på støvsuger
- Pyntet fyrstikkeske og kubbelysestake av en vedkubbe fra ungene.

Den aller beste julegaven var allikevel at mannen kalte meg "jenta mi" igjen. Han sprakk frem fra alt grums som har ligget over oss/han den siste tiden, og om så det bare var et glimt, så viste det meg at han er inni der et sted, fortsatt.

Ungene fikk altfor mye - og jeg datt av under halvveis i pakkegalskapen.

Gammel 25-12-11, 11:59   #45
amanas

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Jeg fikk masse kjekt. Fikk to par iilse jackobsen stølver (og et par grønne grusomme stølver som mannen ga først for å sjekke reaksjonen, når gavene var over sa an at den ordentlige gaven ligger bak stolen.) Kommer nok til å bytte det ene paret og de grønne i feks timberland muluk .

Fikk og gavekort på 3500 på IKEA, sølvkniv, løper og lys, rosendal ildfast form, tjukt og mykt pledd, ullsokker, glassrammer, advendtstjerne, kremer og såper fra bodyshop og søt barnehagelaget lykt

Gammel 25-12-11, 12:04   #46
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den beste julegaven har allerede stått på badet mitt en måneds tid - tørketrommel

Ellers fikk jeg blant annet ei bok med sy-oppskrifter jeg likte veldig godt, fiiiine, gode tekopper og ei nydelig lykt med engler på

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 12:05   #47
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror ikke jeg har fått så få gaver som i år som var kun til meg. Jeg fikk ullundertøy, smykkesett, toalettpung, håndkrem, ansiktskrem og en pose knapper. Men jeg er knallfornøyd! Morsomste er å se mannen når han åpner gavene han ikke vet hva er. Og ungene, da.
Neste år skal vi gi gaver til hverandre. Ble for kjedelig å spleise på noe til oss sammen.

Gammel 25-12-11, 12:07   #48
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Vi har fått penger fra alle foreldrene våre, som vi har kjøpt oss nytt speilreflekskamera for, så det var ingen overraskelse, men veldig veldig takknemlige allikevel.

Av de mer forunderlige gavene er de 12 håndklærne vi fikk (i fjor fikk vi 25 tilsammen tror jeg det var, halvparten av dem var fra de vi fikk fra i år også, hvor ofte pleier man å skifte ut håndklær egentlig?), og den gaven som jeg smiler litt av og mannen lurer på hva han skal mene om (men han smiler skrått i skjegget han også) var til meg fra min mor, en hjerteboks fylt med søte karameller og den nyeste CDen til min x-type. En søt gave da, vi har jo snakket litt om ham i det siste, men jeg funderer allikevel på hvordan hun kom frem til at den skulle pakkes inn i hjertebok meg fylles med søtsaker.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 12:14   #49
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk dunjakke fra Bergans, Polar pulsklokke, fine vinglass, smykker, og en del penger som vi kanskje skal kjøpe oss Kitchenaid for. Veldig fornøyd.

Gammel 25-12-11, 12:17   #50
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Har fått masse fint!

Hvit lekker Kitchen Aid fra svigers, iPad fra min kjære mann, ellers fikk jeg Levisbukse, gavekort, smykker, rosendahlglass, ildfaste former fra Rosendahl, vin og Hardangerbestikk som vi samler på.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 12:17   #51
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må jo fortelle hvem x'ene din er Gyda ;-)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 12:21   #52
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk jakke/kåpe jeg ønsket meg av mannen og barna, vi fikk kjøkkenstolene vi ønsket oss og ellers både nyttig og unyttig nips.

Godt fornøyd i grunnen, blir som regel litt lei meg når vi får unyttige gaver jeg bare skjønner vi ikke kommer til å bruke men fikk ingenting av det i år.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 12:23   #53
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spenstig gave, Gyda. (Og jeg ble jo også litt nysgjerrig på hvem exen er. ) Jeg fikk masse fint, hjemmelaget bokmerke av Snupp og selvlaget bilde i ramme av Mini. Deilig dunkåpe av barna (i realiteten mannen) og en overraskende Kindle av mamma (supert, siden jeg nettopp leverte den jeg hadde til låns videre), servise, klær, bøker og jålestæsh. Dessuten hadde jeg to takknemlige barn som la seg med store smil, og det er virkelig fine gaver!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 12:24   #54
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Du må jo fortelle hvem x'ene din er Gyda ;-)

Ja, det syns jeg også.

Gammel 25-12-11, 12:25   #55
Fjols

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk et Becksøndergaard leopardskjerf i nesten 100% ull, et Snö of Sweden armbånd en Dior Lipgloss.

Og sammen fikk vi et; elektrisk brett som man kan ha kasseroller,tallerkener på(litt skeptisk.), Wiik & Walsøe kopper,Hardanger Bestikk, Serveringsskåler,Juleservise,Vin og noe annet greier som jeg ikke husker.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 12:34   #56
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk også masse fint til jul.
Fra mannen fikk jeg zoom-objektiv til kameraet og fra barna fikk jeg kamerasekk (må ha sekk og ikke bag på grunn av vonde skuldre). Fra mamma og pappa fikk jeg skinnveske med plass til laptop. Fra svigers en deilig ulljakke. Ellers vanket det både sengetøy, håndklær og diverse.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 12:40   #57
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Fortell mer!

Jeg er ikke Pepper, men svarer allikevel: Det finnes skinnhansker med et spesielt stoff på et par av fingertuppene. Venninnen min har, kjøpt i veskebutikk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 12:45   #58
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Fortell mer!

De har på Søstrene Grenes, av alle steder på jord. Det hadde jeg jo tenkt å kjøpe, men glemte det bort ...

Jeg fikk masse ull, som jeg hadde ønsket meg. Og blant er par Ullvang-sokker lå jammen en søt liten gullring også.
Mannen og jeg fikk apple-tv av oss selv, vannkoker av brødrene mine (som man kan justere temp. på) og trådløs digitalramme av svoger og svigerinne.

Ungene fikk vompiser fra Navigare, det var en høydare. De har knapt vært av dem.

Nett no leker en med Duplo og en bygger Hogwarts i Lego, og alt er bliss!

Gammel 25-12-11, 13:05   #59
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har aldri noensinne fått så mye fint og nyttig til jul!
Jeg fikk bl.a shepherdtøfler, morgenkåpe, bunadssølv, eple-tv, ullpledd, penger, gavekort på både spa og glassmagasin, frokostservise, vin, te-kanne og en god del mer. Jeg må ha vært fryktelig snill dette året.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-11, 13:06   #60
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg fikk en filtnisse en av ungene har laget. I min rare familie er det bare jeg som prioriterer gave til voksne. Det er ikke så lett å fordøye at jeg har brukt tid (og penger) på å tenke ut hva som vil glede min mann og andre nære voksne, mens ingen gidder å tenke på hva jeg kan ønske meg. Jeg er vant til det. Det har vært slik i alle år. Jeg gir meg likevel ikke. Jeg kommer til å kjøpe gaver neste år også. En ganger er det sikkert min tur til å få.

Vi prioriterer heller ikke gaver til voksne,og det har inntrykk av er vanlig. Vi dropper alle voksne og kjøper kun til barna.Så vi får gaver fra våre besteforeldre og foreldre. Ellers får jeg fra to venninner.

Jeg fikk nydelig pulsvarmere og lue fra Vanilja her inne.Det var nok den fineste gaven sammen med uglekjedet jeg fikk fra min bestemor.Ellers fikk vi en del penger i år.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:59.