Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-07, 18:36   #41
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig?

Men hva får Marianne Aulie ut av å navngi dem?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 18:47   #42
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Men hva får Marianne Aulie ut av å navngi dem?

Hevn?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 18:48   #43
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg er også nysgjerrig og vil gjerne ha en prikk.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 18:48   #44
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det må være lov til å lure. Men det må være lov til å lure på hvor lur Aulie er også. Hun kommer nok ikke til å slippe så lett unna dette.

Helt enig! Etter min mening må hun være under middels intelligent som setter seg på direkte-sending og navngir to fyrer som skal ha forsøkt å voldta henne. Ikke det at jeg forsvarer voldtekt, ABSOLUTT IKKE, men dama anmeldte ikke en gang forholdet, og nå 14 år senere så plutselig finner hun ut at hun skal "ta dem", og det på en måte som ikke hører noe sted hjemme og i et program som allerede er kjent for å være ganske kontoversielt og fjasete og uprofft.

Jeg er rimelig overbevist om at disse to kjendisene har en ganske sterk sak mot henne dersom de velger å forfølge saken videre.

Sist redigert av Elin : 12-03-07 kl 19:02.
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 18:51   #45
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Helt enig! Etter min mening må hun være under middels intelligent som setter seg på direkte-sending og navngir to fyrer som skal ha voldtatt henne.

Skal ha forsökt å voldta henne - det hörtes ikke ut til at det ble gjennomfört.

Gammel 12-03-07, 18:51   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er alvorlig, og veldig trist at hun velger å navngi dem nå, hele 14 år senere. En av disse personene har en flott karriere på gang nå og begynner å bli veldig populær også i andre land, og dette kan jo kanskje skade karrieren hans en smule? Hvorfor venter hun i 14 år og så bare sier navnene på direkten på denne måten?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:02   #47
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Skal ha forsökt å voldta henne - det hörtes ikke ut til at det ble gjennomfört.

Meget riktig! Skal ha forsøkt å voldta henne. Jeg retter opp med en gang. Takk for at du poengterte det.

Gammel 12-03-07, 19:04   #48
Pippilotta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

J Hvorfor venter hun i 14 år og så bare sier navnene på direkten på denne måten?

Tiårets pr-stunt?

Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:05   #49
Elin

Elin sin avatar

Standard

Hvorfor venter hun i 14 år og så bare sier navnene på direkten på denne måten?

Sikkert flere grunner:

1. Hun er sint og bærer fortsatt nag og sinne overfor disse to karene.
2. Hun ønsker å skape blest rundt temaet.
3. Hun ønsker å skape oppmerksomhet rundt egen person/karriere.
4. m.m.m.

Gammel 12-03-07, 19:05   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg forsto det som om de hadde redigert det, men gidder ikke gå inn å sjekke. Jeg er også nysgjerrig, men syns ikke jeg har rett til å få vite dette (hvorfor skulle jeg ha det egentlig?).

Hm. Der er visst jeg også i denne saken.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:09   #51
Tilden
Leken

Tilden sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Me too. Jeg lurer fælt på hvem den skuespilleren er som ble fengslet i den narkotikasaken er også. *skikklig sladrekjærring*

Ja DET lurer jeg på også....

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:13   #52
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er alvorlig, og veldig trist at hun velger å navngi dem nå, hele 14 år senere. En av disse personene har en flott karriere på gang nå og begynner å bli veldig populær også i andre land, og dette kan jo kanskje skade karrieren hans en smule? Hvorfor venter hun i 14 år og så bare sier navnene på direkten på denne måten?

Har de gjort det så skjønner jeg henne. Om de har en bra karriere eller ei er ikke vesentlig.

Å nå som jeg hvem det er så er jeg nok ikke overrasket heller over den ene.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:16   #53
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Det er vel ikke fritt for at de fleste av oss liker litt shocking news om kjendiser. Jeg er ikke bedre enn andre nysgjerrige. Om det er sant, klarer jeg ikke helt føle sympati med dem.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:17   #54
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må innrømme at jeg er nysgjerrig jeg og
Men når det er sagt, så klarer jeg ikke å se noen annen grunn med å vente 14 (FJORTEN!) år med å si ifra enn PR for seg selv.
:kynisk:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:25   #55
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan se grunnen til å vente fjorten år, men ønsker ikke å utdype det ...

Gammel 12-03-07, 19:27   #56
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)

Jeg kan også se grunnen for å ikke si noe før tretten år har gått, men ikke grunnen hvorfor man skal oute det på radio i en livesending når man ikke engang er blitt spurt om det.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:29   #57
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Synd på de det går utover etter så mange år.

Håper for hennes del at det er sant det hun sier.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:29   #58
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble ikke så veldig overrasket (takk for prikker, forresten). Og jeg vil tippe det er to mulige grunner til at hun navngir:

1. Hun har lyst på litt ekstra PR
2. Hun har brukt lang tid på å bearbeide hendelsen, har fortrengt den og latt som den ikke skjedde, og opplever nå at den dukker opp i overflaten ettersom det er voldsomt mye skriverier om voldtekt for tiden.

Hvis det faktisk har skjedd så syns jeg det er helt greit at de to mannfolka får en ripe i lakken. Har det ikke skjedd så syns jeg det er horribelt at hun går ut med det.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:30   #59
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Dersom de har gjort det, er det ikke det minste synd på dem!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:34   #60
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Synd på de det går utover etter så mange år.

Håper for hennes del at det er sant det hun sier.

Hvis det er sant, er det fortsatt synd på dem? Å forsøke og voldta noen er veldig alvorlig i mine øyne. Om det var for ett eller fjorten år siden spiller ikke så stor rolle for min del.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:10.