Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 19:25   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg synes det høres helt fint ut med innleggskravet men at ryktekravet er urimelig. Men det får så være. Jeg håper bare virkelig at de jeg handler mest av (bla. Eka) oppfyller kravet, ellers DØR jeg.

Gammel 06-06-11, 19:28   #2
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg håper bare virkelig at de jeg handler mest av (bla. Eka) oppfyller kravet, ellers DØR jeg.

Nei, det kan vi jo ikke ha noe av,

Gammel 06-06-11, 19:48   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk en hjelpeprikk, og det er jo fint, men bare sånn for å ha det på det rene så har jeg nok av både ryktepoeng og innlegg, så for min del spiller ikke denne endringen noen rolle

Gammel 06-06-11, 19:50   #4
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Får smøre meg med litt tålmodighet jeg da
Syns også ryktepoenget var høyt ja, for skravla nok har jeg jo gjort

Gammel 06-06-11, 19:51   #5
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, nå formulerte jeg meg sånn at det ser ut som om jeg mener at det er bra at mange syns dette er leit.

Gammel 06-06-11, 19:52   #6
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Haha, nå formulerte jeg meg sånn at det ser ut som om jeg mener at det er bra at mange syns dette er leit.

Det la jeg ikke merke til engang. Skjønte hva du mente.

Gammel 06-06-11, 19:52   #7
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner hva folk mener med popularitetskonkurranse når det gjelder prikking. Jeg er vel ikke helt enig at det går på popularitet, men at det er vanskelig å få så mange ryktepoeng som 500 er det ingen tvil om.

Gammel 06-06-11, 20:02   #8
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg syns også dette er synd. Har nok innlegg, men ikke nok ryktepoeng og jeg kjenner at jeg gidder ikke å "tigge" etter prikker for å komme inn igjen.
Dumt å bli ekskludert når man har hatt mye glede av den, og kjøpt endel.
Hvorfor sette kravet så høyt?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:54   #9
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg ser på meg selv som en ganske usynlig bruker (ikke populær på noen måte), men har mer enn nok i rykte til å komme inn etter de nye kravene.
Synes det er fint at det stilles krav.

Så kan det kanskje diskuteres om rykte bør være så høyt?? I alle fall om det rammer SÅ mange, med mange innlegg og mange år som medlemmer. Synes det er trist, jeg.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 19:59   #10
Solblomst
Passiv

Standard

Ja vel.

Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 20:08   #11
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vel vært her siden 08 og har nesten 2000 innlegg. Er vel først siste året aktiviteten har tatt seg opp, men jeg kommer til å savne markedsplassen ja.

Jeg skjønner at det ikke skal være det første man får tilgang til. Men er det lov å håpe på at dere kan revurdere antall ryktepoeng som kreves?

Gammel 06-06-11, 20:15   #12
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det sånn at man bare kan se sine egne ryktepoeng? Andre brukere ser jeg bare som xxx har et latterlig bra rykte, etc.

Gammel 06-06-11, 20:20   #13
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Er det sånn at man bare kan se sine egne ryktepoeng? Andre brukere ser jeg bare som xxx har et latterlig bra rykte, etc.

Du kan iallefall se på medlemslisten og sortere etter rykte. Du får ikke opp antall men du ser hvem som har flest.

Gammel 06-06-11, 20:30   #14
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jøss, det syns jeg var et innmari høyt ryktekrav. Det tar litt tid å opparbeide seg det, altså. Jeg for min del er lysår unna, det hadde nok ikke hjulpet mye med prikketigging heller. Men at det blir muligheter for å kjøpe og selge håndarbeid og håndarbeidstjenester er flott da.

Gammel 06-06-11, 20:37   #15
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

500 ryktepoeng er ganske mye da man leste i hvor mangen rødprikker har du tråden at mangen har sluttet å være så aktive med prikkene.

Men jeg ser hvorfor det blir gjordt da.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 20:48   #16
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra. Jeg synes ikke 500 ryktepoeng er for høy grense. Er man litt aktiv, så kan det umulig være så uoppnåelig. Og litt aktiv bør man være for å benytte seg av markedsplassen.

Gammel 06-06-11, 20:55   #17
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Så bra.
Jeg skjønner de som syns prikkene henger høyt altså, det har kostet litt høyt blodtrykk og engasjement å skrape seg opp dit jeg har kommet i alle fall, men samtidig syns jeg det er en god endring.
Og veldig hyggelig å kunne begynne med kjøp og salg av fabelaktige hjemmesnekrede ting også syns jeg.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:09   #18
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Bra. Jeg synes ikke 500 ryktepoeng er for høy grense. Er man litt aktiv, så kan det umulig være så uoppnåelig. Og litt aktiv bør man være for å benytte seg av markedsplassen.

Enig med deg i det ja, 500 er da ikke så høyt.

At det nå blir lov å selge håndarbeid er supert.

Sist redigert av Chablis : 06-06-11 kl 21:18.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 20:53   #19
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Det var dumt. Jeg som tenkte at jeg skulle kjøpe både det ene og det andre til baby i januar. Skjønner forsåvidt poenget så må bare skrive litt bedre da.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 20:55   #20
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Går det ikke an å sette ryktekravet lavere da, når så mange som benytter seg av markedsplassen mister tilgangen på grunn av det?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.