|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg synes det høres helt fint ut med innleggskravet men at ryktekravet er urimelig. Men det får så være. Jeg håper bare virkelig at de jeg handler mest av (bla. Eka) oppfyller kravet, ellers DØR jeg.
![]() |
#3 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg fikk en hjelpeprikk, og det er jo fint, men bare sånn for å ha det på det rene så har jeg nok av både ryktepoeng og innlegg, så for min del spiller ikke denne endringen noen rolle
![]() |
#6 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni
Det la jeg ikke merke til engang. Skjønte hva du mente.
![]() |
#7 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg skjønner hva folk mener med popularitetskonkurranse når det gjelder prikking. Jeg er vel ikke helt enig at det går på popularitet, men at det er vanskelig å få så mange ryktepoeng som 500 er det ingen tvil om.
![]() |
#8 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg syns også dette er synd. Har nok innlegg, men ikke nok ryktepoeng og jeg kjenner at jeg gidder ikke å "tigge" etter prikker for å komme inn igjen.
![]() |
#9 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg ser på meg selv som en ganske usynlig bruker (ikke populær på noen måte), men har mer enn nok i rykte til å komme inn etter de nye kravene.
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJa vel. |
![]() |
![]() |
#11 |
Det kommer seg
Hvor: På en gård
![]() Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg har vel vært her siden 08 og har nesten 2000 innlegg. Er vel først siste året aktiviteten har tatt seg opp, men jeg kommer til å savne markedsplassen ja.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan iallefall se på medlemslisten og sortere etter rykte. Du får ikke opp antall men du ser hvem som har flest.
![]() |
#14 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJøss, det syns jeg var et innmari høyt ryktekrav. Det tar litt tid å opparbeide seg det, altså. Jeg for min del er lysår unna, det hadde nok ikke hjulpet mye med prikketigging heller. Men at det blir muligheter for å kjøpe og selge håndarbeid og håndarbeidstjenester er flott da.
![]() |
#15 |
I endring
|
![]() Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni500 ryktepoeng er ganske mye da man leste i hvor mangen rødprikker har du tråden at mangen har sluttet å være så aktive med prikkene.
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniBra. Jeg synes ikke 500 ryktepoeng er for høy grense. Er man litt aktiv, så kan det umulig være så uoppnåelig. Og litt aktiv bør man være for å benytte seg av markedsplassen.
![]() |
![]() |
#17 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniSå bra.
![]() |
#18 |
Drømmer
|
Sist redigert av Chablis : 06-06-11 kl 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniDet var dumt. Jeg som tenkte at jeg skulle kjøpe både det ene og det andre til baby i januar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
<3
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniGår det ikke an å sette ryktekravet lavere da, når så mange som benytter seg av markedsplassen mister tilgangen på grunn av det?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|