|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeBoardwalk empire er superbra og jeg tror den kan gå for sarte sjeler (kanskje med unntak av en og annen scene). Jeg liker også Bored to death, den er ihvertfall helt trygg for sarte sjeler |
![]() |
![]() |
#2 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeDet kan virke som om vi har ganske lik smak når det kommer til serier, bortsett fra at jeg liker de for sarte sjeler også
![]() |
![]() |
#3 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeVi har også sett The Wire sammen, og elsket den. Vi har også sett Mad men, med samme vurdering som dere - kult men ikke noen egentlig handling eller gjennomført plot utover det å beskrive et miljø og en tidsperiode.
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følge
Ja! Boardwalk Empire var veldig bra!
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeDexter er mye blod, men det er ikke trist eller kjipt - det er som regel veldig greit. |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeDet er et par sesonger av House som er morsomme. I niende minutt får pasienten diaré med blod i hver eneste episode samme søren hva stakkaren feiler. |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeCalifornication ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeMange gode forslag. Jeg vil slå et slag for den danske komiserien " Klovn".
![]() |
#12 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følge
Modern Family, ja!
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeNytt tips! Så første episode av "En idiot på reise" på NRK2 i går og synes det var kjempemorsomt. |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeCalifornication er bra, ja. Virkelig. Det er Mulder som du ville satt penger på at ikke gikk an. |
![]() |
![]() |
#19 |
flisespikker
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeBoardwalk Empire vil jeg også gjerne anbefale.
![]() |
#20 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Tips til ny serie vi kan følgeTusen takk for masse gode innspill. Vi har nå bestemt oss for Six Feet Under i denne omgang. Men vi kommer til å dra nytte av alle de andre tipsene i denne tråden også. Det går jo ingenting bra på tv lenger.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|