|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Sjelden.
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)
Nei, det gjør jeg ikke. Det spiller ingen rolle hva noen måtte mene om den ene eller den andre stilen. Skulle noen komme bort til meg IRL og mene mye om klærne mine ville jeg vel lure på hva i all verden de hadde med det å gjøre, men jeg ville blitt irritert, ikke lei meg. Det får være grenser for hvor mye andres mening skal ha å si for meg nå, jeg er ikke 14 lenger akkurat.
![]() |
#3 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei. Jeg er vant til det.
![]() |
![]() |
#4 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, det kunne ikke brydd meg mindre. Jeg er veldig sikker på meg selv og min stil, og det har jeg alltid vært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, men det kommer ann på hvem som ikke liker det. Hyggelig at mannen min liker klesstilen min da.
![]() |
#6 |
Ferdiglada
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, men å bli satt i muffinsbåt likar eg dårlig.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, ikke om noen generelt kommenterer at de ikke liker de klærne jeg liker. Jeg synes jo selvsagt selv at smaken min er utsøkt.
![]() |
#8 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Kle er vel ein såpass sterk identitetsmarkør at ein i dei fleste tilfelle uansett vil vere bevisst på ulikheiter mellom ein sjølv og folk som mislikar stilen ein har. I alle fall tenker eg slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Nei, jeg har faktisk aldri brydd meg om hva folk mener om måten jeg kler meg på. |
![]() |
![]() |
#12 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Jeg må presisere at i hovedinnlegget mente jeg generelle nettdiskusjoner. Ikke folk som kommer bort og sier "Holy shit, for en kjerringaktig bukse du har på deg!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ferdiglada
Der er vel den store forskjellen mellom forum og RL. Ingen seier jo slikt på ekte.
![]() |
![]() |
#14 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Åh- vel, jeg har fått slått fast i dag at jeg ikke er særlig kjerring, men OK, jeg innrømmer at jeg hadde blitt litt bekymret (ikke lei meg) hvis over halvparten av klærne jeg går med ble betegnet som kjerring og harry på FP. (Eller hvor som helst, egentlig.) At noen synes jeg er sær i klesveien, har for korte skjørt, for høye hæler eller vide bukser er nå en ting, men kjerring ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Jeg ville nok blitt lei meg, eller rimelig sur, mest sannsynlig, om noen åpent kritiserte klesstilen min, men jeg kan ikke huske at det har skjedd noen gang. Jeg er heldigvis sikker nok på meg selv til at jeg bare hadde himlet om jeg hørte ad omveier at noen ikke likte det jeg gikk med. Og slått fast en gang for alle at vedkommende hadde dårlig smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Borte
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)Det må jo være rom for de fleste å bli lei seg av den kjerring-klær-diskusjonen i så fall. Der var vel lite glemt når alt kom til alt.
![]() |
#18 |
stille
Hvor: Tønsberg
Alfa og Nenne sier det!
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
Kritiserer du hårbøylene mine også nå, hæ?!
![]() |
#20 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Blir du lei deg hvis noen ikke liker klesstilen din? (spinoff)*ikke lest annet enn hovedinnlegget*
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|