|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Mener å huske at du kjøpte massevis av fine sommerklær i fjorsommer Nessie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Flytt lenger nord, så kan du gå i ullstrømper hele året!
![]() |
#43 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!
Massevis var vel å ta i.
![]() |
#45 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Å, da så.. Husker du virket så fornøyd med diverse innkjøp |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Off the map.
|
Nessie - du bor i Trøndelag gjør du ikke? Der kan du vel greit gå med støvletter i 48 av årets uker, eller?
![]() |
#50 |
Erfaren nok
|
Det er vel litt derfor?
![]() |
#51 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Enig! Du ser jo fortreffelig ut utfra de bildene jeg har sett ihvertfall så jeg mistenker nesten at du fisker etter komplimenter. Og du - det går an å jukse litt opp BH skålen, ACO selvbruning er å anbefale også, og som nevnt en god peeling gjør underverker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Erfaren nok
|
Tro meg meg har prøvd.
![]() |
#53 |
Erfaren nok
|
Det gjør jeg ikke. Og nå fikk jeg litt vondt i magen.
![]() |
#54 |
Off the map.
|
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Nå er ikke jeg noen strømpebuksejente, men jeg synes godt at man kan bruke noen tynne strømpebukser under skjørt og kjoler også på sommeren om man liker det. Ikke på stranda kanskje, men i mer påkledde situasjoner enn det.
![]() |
#55 |
Textrovert
|
For en ufin ting å si. Jeg skjønner Nessie veldig godt, jeg. Jeg har gått ned mange kilo selv, og er veldig, veldig fornøyd med det jeg ser i speilet nå. Vel og merke med klær på. Uten klær er jeg dvask og bleik, og jeg vet at det blir tøffere å kle seg ok til sommeren enn hva det er nå. Ok, bedre enn i fjor sommer da jeg veide mye mer, men mindre hyggelig enn nå på vinterstid. Og Nessie lyger ikke når hun sier av selvbruning ikke funker på henne. Det funker relativt dårlig på meg også. Jeg har prøvd alle triksene i boka og er nøye og tålmodig under påføring, men pent blir det aldri. Det er for øvrig heller ikke slik at en god BH redder alt, altså. Ærlig talt.
![]() |
#56 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Men den shortskjolen du viser frem tror jeg kunne bli fin i kakigrønt til deg altså - kanskje det finns noe selvbruningskrem for de med litt blålig hud? (Humre) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Off the map.
|
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Jeg skjønner deg godt jeg også Nessie, nå har jeg noen kg jeg vil ned, men på laaaaaangt nær så mange som du har gått ned. Men målet mitt vil uansett alltid å være fin MED klær. Fin uten klær - det toget har på en måte gått, (og jeg skjønner at det er enda verre hvis en var større i utgangspunktet)
![]() |
#58 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Kanskje du kan prøve sånn self-tan i salong? Det blei jo fint på deg sist?
![]() |
![]() |
#59 |
Erfaren nok
|
Nja, det funka på bilder iallefall. Men jeg måtte jo gå over med brunkrem på en del områder som så ille ut før jeg dro i bryllupet.
![]() |
#60 |
Off the map.
|
![]() Sv: For tenk, jeg gleder meg ikke til vår/sommer!Kilehæl er kjempeflott for oss som synes det er litt dillete å gå på vanlige høye hæler. Hvis den ikke er for høy så er det komfort og good looks i en og samme sko.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|