Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-10, 22:13   #41
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjerteskjærende statuser på Facebook, hva er vitsen?

Har ingen venner med slikt.

Gammel 17-11-10, 22:19   #42
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Hvorfor er det ingen som støtter NAV-arbeidere? De blir jo utbrente, deprimerte og halvdøde over en lav sko, og har det verste arbeidsmiljøet i Norge. Og de er sikkert både tissatrengte og slitne de også.

Denne støtter jeg!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 22:23   #43
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne har jeg et par av og, og jeg ble helt kvalm. Jeg er ganske så sart av meg (hilsen hun som fortsatt griner av å høre "I en sal på hospitalet" ), så selv om den er satt på spissen og overdrevet og alt det der så fikk jeg vondt langt inni ryggmargen.

Gammel 17-11-10, 22:24   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Denne har jeg et par av og, og jeg ble helt kvalm. Jeg er ganske så sart av meg (hilsen hun som fortsatt griner av å høre "I en sal på hospitalet" ), så selv om den er satt på spissen og overdrevet og alt det der så fikk jeg vondt langt inni ryggmargen.

Den er helt grusom. Jeg griner bare jeg tenker på den.

Gammel 17-11-10, 22:26   #45
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk og lov har jeg ikke - i hvertfall til nå - noen venner som kjører slikt skit på statusene sine.

Gammel 17-11-10, 22:29   #46
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er rimelig robust på hjertesmerte-fronten, men gud bedre, Stilleste Gutt På Sovesal 1 tar helt knekken på meg.

Gammel 17-11-10, 22:32   #47
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Og der kom den ja. Var vel bare et tidsspørsmål før den dukket opp. Også så rart at jeg på forhånd kunne gjettet hos hvem.

Kan man ikke skrive den om og legge ut da, bare på F...

Gammel 17-11-10, 22:33   #48
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Der kom den her og. Ikke overraskende hvem den kom fra, dog.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 22:34   #49
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja for å si det slik, dukker den opp på newsfeeden min, så har jeg en viss ide om hvem det evt. kommer fra.

Gammel 17-11-10, 22:35   #50
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen med gode forslag på hvordan man kommenterer slike innlegg?

Gammel 17-11-10, 22:36   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Jeg er rimelig robust på hjertesmerte-fronten, men gud bedre, Stilleste Gutt På Sovesal 1 tar helt knekken på meg.

Denne?

Gammel 17-11-10, 22:36   #52
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Noen med gode forslag på hvordan man kommenterer slike innlegg?

Ja jeg tar gjerne imot med stor takk.

Gammel 17-11-10, 22:37   #53
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Urk, sier jeg bare. Den har dukket opp hos meg, denne var virkelig ille. :/ Kjenner jeg blir skikkelig irritert av slikt søppel.

Gammel 17-11-10, 22:38   #54
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Denslags grovt forenklede og ekstremt tabloide kjedebrevuttalelser er kun med på å øke unødvendig støy rundt viktige saker som gjør at omverdenen lukker ørene og øynene for de faktisk treffende budskapene."

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-10, 22:39   #55
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ikke dum, Maverick!

Gammel 17-11-10, 22:39   #56
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Denne?

Jepp. Det er noe ved den som oversettes til vanvittig trist for meg. Den handler jo om å lenge hjem, og jeg ser for meg denne stakkars lille gutten sitte våken om natta, heeeelt musestille og savner mammaen sin, som, i god tro riktignok, har sendt han vekk.

Gammel 17-11-10, 22:44   #57
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

"Denslags grovt forenklede og ekstremt tabloide kjedebrevuttalelser er kun med på å øke unødvendig støy rundt viktige saker som gjør at omverdenen lukker ørene og øynene for de faktisk treffende budskapene."

Ha. Jeg stjeler denne om det er greit, limer den inn i statusen min så skal de nok få svar de som spør.

Gammel 17-11-10, 22:45   #58
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Stjal den jeg og.

Gammel 17-11-10, 22:49   #59
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

(Jeg kunne, og kan forsåvidt fortsatt ikke, høre "Piken med svovelstikkene" uten å få klump i magen heller...)

Gammel 17-11-10, 22:50   #60
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

(Jeg kunne, og kan forsåvidt fortsatt ikke, høre "Piken med svovelstikkene" uten å få klump i magen heller...)

:hun som grein så tårene spruta i norsktimen:

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:44.