Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-09, 13:03   #561
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

775,- inkl. mva og frakt gjennom Postens Skiltbutikk. Rimeligste jeg har funnet av dette slaget. De har forøvrig flere varianter, fargevalg mm.

Postens Skiltbutikk

http://www.dorskilt.com/

Her får man dørskilt fra 390 og oppover i samme sjanger

Slike skilt er fine!

Gammel 03-10-09, 23:04   #562
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

http://www.dorskilt.com/

Her får man dørskilt fra 390 og oppover i samme sjanger

Slike skilt er fine!

Aaahh, se det - det var jo noen gode priser da. Har bare vært innom to andre nettsider jeg har funnet, og der skulle de ha mellom 1 200,- og 2 000,- for slike skilt! Så jeg tenkte 775,- var et realt kupp!

Men jeg angrer ikke altså, er kjempefornøyd med skiltet vi har bestilt, liker den elegante looken. Har sett tilsvarende live og de er knallfine!!

Gammel 04-10-09, 17:31   #563
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Så har vi bestilt sofa!

En Creativo fra Skalma - har bestilt fra Danmark og henter den antakelig selv, sparer litt over 6 000,- på det. Ligner veldig den på bildet over, men vi har valgt en annen hjørneløsning, og et stoff som er en nyanse annerledes, men fortsatt grå.

Edit: Det er denne fargen vi skal ha - forhandler ga oss feil opplysninger, i tillegg til helt feil pris, slik at vi ved ny utregning faktisk sparer 10 000,- på at vi nå har bestilt sofaen fra Danmark, og da er moms tatt med i beregningen!!

Sist redigert av Bomull : 13-10-09 kl 20:44.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 04-10-09, 19:56   #564
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Aaahh, se det - det var jo noen gode priser da. Har bare vært innom to andre nettsider jeg har funnet, og der skulle de ha mellom 1 200,- og 2 000,- for slike skilt! Så jeg tenkte 775,- var et realt kupp!

Men jeg angrer ikke altså, er kjempefornøyd med skiltet vi har bestilt, liker den elegante looken. Har sett tilsvarende live og de er knallfine!!

Ja, det var et veldig elegant skilt, Absalone, og jeg hadde nok ikke reagert på prisen selv heller.
Jeg kjenner hun som har denne siden da, og hun jobber hjemmefra på fritiden. Kan være derfor hun kan ha så fine priser.

Gammel 08-10-09, 12:53   #565
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

kokos har bøyd seg for knertens bud, og har kjøpt tilbehør til rommet hans fra Cars. :gremmes: Jaja, det ble bare to hengelamper (hvor jeg kan bytte ut skjermen så lett som en plett når han går lei) og tre bilder som har forelsket seg helt i.

Lampe:

Bildene finner jeg ikke bilder av, men de var ikke så aller verst.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-10-09, 20:31   #566
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

I dag benyttet jeg meg av Kid sitt tilbud på gardiner, 2 for 1, og fikk kjøpt alle seks høydene til stuen for halve prisen. Landet på en lingardin med struktur, som faktisk er akkurat de samme som vi hadde i stuen i det forrige huset, bare disse er hvite. Tror de blir veldig fine til sofaen og de lyse veggene samt fondveggen. Kjekt å spare penger også!

I tillegg kjøpte jeg fire pynteputer de akkurat pakket ut da jeg kom; hvite med grått mønster. Skal ha de sammen med noen lilla puter el.l, men de har jeg ikke funnet enda, jeg har det bare klart for meg hvordan jeg vil ha det . Greit å ha noen puter som passer til alt, så kan man trikse og mikse med farger som man lyster fra tid til annen.

Bildet yter ikke putene rettferdighet, den er mye hvitere i bunnen og det er noen hvite/lyse snirkler som tar opp "skinnet" i gardinene, samt at det grå ikke er så mørkt. Vanskelig å forklare, jeg må nesten ta egne bilder av det hele, men det gidder jeg ikke nå ...

Gammel 10-10-09, 14:46   #567
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ny brødboks på benken:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 011.jpg (208,3 KB, 34 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 10-10-09, 16:05   #568
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Ny brødboks på benken:

Den var fin! Hvor har du kjøpt den?

Prilla er ikke aktiv  
Gammel 10-10-09, 19:45   #569
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Prilla, her.

Den var fin! Hvor har du kjøpt den?

På Britts Boutique i Tromsø.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 13-10-09, 19:08   #570
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

I dag har jeg gjort et kupp på finn.no - spisebord med fire stoler til kjøkkenet for bare 500,-

Planen er å male det hvitt, antakelig med Bengalac (+ etterhvert lage ny bordplate av samme materiale som benkeplaten på kjøkkenet og kombinere det med Gilbert stoler fra IKEA som kan stables - liker så godt kombinasjonen gammelt og nytt/moderne!

Gammel 13-10-09, 19:21   #571
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var virkelig et kupp, Absalone.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 13-10-09, 20:46   #572
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin brødboks vimjer, er det Nigella? Den ønsker jeg meg også.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 13-10-09, 21:20   #573
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Det var virkelig et kupp, Absalone.

Takk takk! Det står i garasjen nå og er bare så fint - trenger litt kjærlighet og maling selvsagt, men jeg er bare så fornøyd. Etter lang tids leting fant jeg endelig det jeg ville ha og har sett for meg, til en slikk og ingenting!

Gammel 13-10-09, 22:02   #574
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har endelig fått bestilt oss sofa! Vi "skeiet ut" og bestilte en Dublin hjørnesofa fra Slettvoll, i mørkegrått ullstoff, med rombo-fé fyll. Denne, bare i hjørnesofa:

Å som jeg gleder meg!

I tillegg har jeg vært drittlei det vaklete kjøkkenbordet vi hadde (IKEA Norden slagbord) lenge. Siden vi egentlig ikke vil investere i et nytt, skikkelig bord enda (venter til minstemann er litt over søle/banke/tegne-på-alt-fasen), ble det dette fra IKEA i mellomtiden - Melltorp i 175x75 cm:

Pappa, som var på besøk fra vestlandet i helgen, fikk med seg slagbordet. Jeg håper Melltorp'en det blir supplert med noen kule Syvern-stoler om en liten sund. Da blir det greit for en stund.

Sist redigert av Jenna : 13-10-09 kl 22:09.
Jenna er ikke aktiv  
Gammel 14-10-09, 08:53   #575
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knallfin sofa, Jenna!

Vi har Melltorp-bordet (faktisk to ved siden av hverandre, så det blir nesten kvadratisk) og det er perfekt når man har barn. Enkelt, billig og slitesterkt. Vi har faktisk syveren-lookalike stoler til, og det er veldig fint.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 14-10-09, 08:56   #576
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

absalone: Fortell meg hvordan du fikkbestilt sofaen, den var veldig lekker! Hva kostet den!

Gammel 14-10-09, 10:36   #577
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

absalone: Fortell meg hvordan du fikkbestilt sofaen, den var veldig lekker! Hva kostet den!

Sofaen er fra danske Skalma, Creativo-serien - man kan lage sin egen sofa av en haug ulike moduler, armlener og ben!

Vi fant sofaen på Slettevoll/Møbelmiljø her i byen, og den sofaen vi ville ha med 2 x 2.5 seter, hjørne og chaiselong kom på 32 900,-. Vi tok derfor kontakt med Skalma i Danmark for å finne deres forhandlere i DK. Kom da i kontakt med Erling Christensen Møbler - hvor man enten kan hente selv eller de sender til Norge; gratis over en viss sum eller for 800,- i tillegg. Vi fikk en pris på 23 600,- DKK, men fikk et ytterligere tilbud på 19 200,- DKK ...og siden de sender og trekker fra dansk mva, kommer sofaen på 22 750,- NOK inkl. norsk mva og frakt!

Edit: Her er direktelink til Creativo: http://www.erling-christensen-moeble...menu=0&lang=da

Send de en mail; rask tilbakemelding og veldig god service!

Gammel 14-10-09, 10:44   #578
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

kokos har bøyd seg for knertens bud, og har kjøpt tilbehør til rommet hans fra Cars. :gremmes: Jaja, det ble bare to hengelamper (hvor jeg kan bytte ut skjermen så lett som en plett når han går lei) og tre bilder som har forelsket seg helt i.

Hvor fikk dere tak i disse lampene?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 14-10-09, 10:51   #579
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Hvor fikk dere tak i disse lampene?

Så de mange steder; Maxbo, Bauhaus, Lampehuset (Bohus og Skeidar hadde også noen Cars-lamper, men ikke akkurat denne). Endte opp med å kjøpe på Lampehuset fordi de hadde 50% på nesten hele butikken, og dermed kostet det 114,- per lampe.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 14-10-09, 11:03   #580
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Knallfin sofa, Jenna!

Vi har Melltorp-bordet (faktisk to ved siden av hverandre, så det blir nesten kvadratisk) og det er perfekt når man har barn. Enkelt, billig og slitesterkt. Vi har faktisk syveren-lookalike stoler til, og det er veldig fint.

Så morsomt! Hvilken farge har du på stolene? Vi har hvitt kjøkken (høyglanset hvitt) med lys benkeplate i tre (hvitlasert) og lyst parkettgulv. Lampen overbodet er også hvit så jeg har lyst på stoler med litt farge!

Jenna er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.