|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#541 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Lasagne. Jeg er syk, så det smakte ingenting.
#542 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Vi har visst misforstått hverandre jeg og mannen, så her må det tenkes, gitt. Han trodde jeg var hjemme med syk Lillemor (siden jeg skulle følge henne til legen i dag) og jeg trodde han dro hjem rett etter vanlig arbeidstid for å være hjemme med syk Lillemor. |
![]() |
![]() |
#543 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Lasagne her å gitt... |
![]() |
![]() |
#544 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Jeg og mannen spiste kapteinens fylte laks med spiant og jentene spiste fiskepinner. Hadde potet, blomkål, gulrot og rømme til.
#546 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Laks i folie på bål, ovnsbakte rotgrønnsaker halveis ferdigstekt hjemme, tok med i folie på bålet |
![]() |
![]() |
#548 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Ostefylt ravioli blandet med serranoskinke, ruccola, soltørkede tomater, cherrytomater, oliven og parmesan. Is, banan og sjokolade etterpå. |
![]() |
![]() |
#550 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Fiskeboller i hvit saus med poteter og råkost til
#551 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Gnocchi med hjemmelaget kjøttsaus.
#553 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? |
![]() |
![]() |
#555 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?mmm- nå kom jeg på at vi har en sånn 'pesto' i fryseren. Dvs det er uten pinjekjerner og med jarlsberg, men den er veldig god. Utrolig lenge siden vi har hatt stekte kyllingfileter, ungene er ikke så glade i det, men dette så jo veldig godt ut.
#556 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Så mye spennende mat dere lager. |
![]() |
![]() |
#557 |
koko
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Krabbe og reker. Nam! (Sambo er ikke så glad i det, så jeg "nøyter meg" mens han er borte og koser meg sammen med noen venninner.)
#558 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?I går laget jeg en stor gryte tomatsuppe (med brunet løk og grønnsaker blendet sammen med tomatene) med kyllingboller og fullkornsmakaroni. I dag skal vi ha rester av samme, tenker jeg, muligens med hvitløksbaguetter til.
#559 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Min egen komponerte pølsepanne. |
![]() |
![]() |
#560 |
Unik
|
![]() Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?Biffstrimler i kokosmelk. Høyres kjedelig ut, men med litt krydder her og der, så blir det ganske så godt.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|