|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#541 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletråden 2016Lønnen har kommet inn i dag. Halv skatt og greier då føler meg sabla rik nå.
![]() |
#542 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Juletråden 2016
Ja, rydding vil hjelpe. Også må vi få opp de julestjernene, få juleserviset ned fra loftet slik at vi kan ha frokost på det. Jeg skal innom et julemarked i dag, kjøpe en ribbe og håper det hjelper.
![]() |
#544 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Juletråden 2016Mangler en julegave, resten er kjøpt og ting til strømpene er ordnet. I morgen må jeg skrive resten av kortene. Fikk sendt en haug pakker i dag. Vi er godt i rute da.
![]() |
#545 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Juletråden 2016Vi har sett Arthurs Julegaverace idag, Snøfall og nå har jeg på Michael Bubles jul for å få opp julestemningen i plaskregn og tåke.
![]() |
#546 |
Personlig pessimist
|
Minsten og jeg så Arthurs Julegaverace på torsdag. Den var så koselig, og så mye bedre enn tittelen ga meg forventning om. Jeg likte den mye bedre enn Polarekspressen, som må være min største julefilm-skuffelse.
![]() |
![]() |
#547 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Juletråden 2016Nå er alt julesnopet i hus. Vi har sett en julefilm hver lørdag hele desember og i går så vi også Alene Hjemme. Storebror holdt på å le seg fillete. Mannen og jeg skal se The Holiday i kveld og så må vi få sett Love Actually en gang også. Arthurs Julegaverace er fin, den tror jeg blir neste lørdag.
![]() |
#548 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletråden 2016Alle julegavene er i hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#549 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Juletråden 2016Vi har bakt ut pepperkaker, i morgen pynter vi dem. Mannen har henta en gave på posten og kjøpt en til, så da er de viktigste to i boks. Lillebror får noe på handlekvelden vår, han har ikke ønska seg noe spesielt. Kortene ligger klare til å skrives på, og vi skal se Snekker Andersen med de to eldste i morra. (Og jeg har bare tolv stiler igjen.) Har ikke planer om så mye mer enn å rydde og vaske litt hus og sette ut pynt på lille julaften, og så skrive julemeny og handle inn mat og godter og gaver litt før det. Kanskje vi baker en sort eller to til.
![]() |
![]() |
#550 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Juletråden 2016Juhu, da har vi tatt familie-selfie (inkludert skyggen av panisk katt i et hjørne) og jeg har bestilt julekort. Det blir første gang på i hvert fall fire år. Og det beste er at det gikk an å redigere teksten hos Optimalprint, så jeg kunne skrive "God jul" i stedet for "God Jul".
![]() |
#551 |
lettere utlada
|
Sett vekk i fra gavene og gløggen, kunne dette vært skrevet av meg.
![]() |
#552 |
![]() Sv: Juletråden 2016Eldste og jeg har sett Love Actually nå i kveld, første gang hun så den. Hun likte den sånn passe bare. Arthurs Julegaverace så vi for et par uker siden.
![]() |
#553 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Juletråden 2016Jentene har bakt pepperkaker, mer baking blir det nok ikke. Jeg har kjøpt to julegaver ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#554 |
![]() Sv: Juletråden 2016To sorter bakt i dag og ferdig med julekort. Da gjenstår handling av mat, vasking og pynting.
![]() |
#556 |
Klare sjøl
![]() Sv: Juletråden 2016Vi var en tur i Jul i Vinterland i Oslo Sentrum og det er skrøpelig greier, mat og husflid og fikk ikke mer julestemning av det. Vi kjøpt gave også så nå er alke gaver til en side av familien ferdig.
![]() |
#557 |
lettere utlada
|
![]() |
#558 |
Klare sjøl
![]() Sv: Juletråden 2016Ikveld har mannen og jeg fått pakket inn og klargjort gaver som skal sendes og de som skal avleveres senere i uka.
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 12-12-16 kl 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|