|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#522 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Kravstore daffy
#523 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Her i huset blir det pasta og kjøttsaus.Med salat med fetaost til.....
#524 |
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Vi skla ha tomatsuppe med egg og makaroni nå, og så lager vi pizza i kveld.
#525 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?
Det blir det i morgen eller søndag hos oss. Det er kjempegodt!
#526 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg har ribbe i kjøleskapet som bør stekes snart. Skal jeg gjøre det idag, tro? Det er jo to år siden sist, så jeg må nok slå opp i noen kokenbøker.
#527 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Nå står kotelettene i steikovnen, og jeg skal ha grønnsaksblanding, poteter og surkål til.
#528 |
Ferdig!
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Har nettopp spist ovnstekte kyllingfileter med pomfri (til ungene) og fløtegratinerte poteter og en deilig salat til. Nam nam. Er så glad jeg leste en av oppskriftene til Mim om å steke filetene i ovnen - de blir bare såååå mye bedre av det!
#529 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Det blir fløtegratinerte poteter, biff, mozarella-salat, sukkererter og minimais her i dag.
#532 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Pannekaker her i dag. |
![]() |
#533 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Vi måtte ta en kjapp løsning tidligere idag, det ble hjemmebakt brød stekt i egg, melk, kanel og sukker (arme riddere) og ovnsbakte eplebåter med vaniljekesam. Nå begynner det å lukte farlig godt nedenfra, i ovnen står en svinestek. Den spises med mandelpoteter, sky og rødkål. Og hva mer?
#535 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Vi hadde wok til middag idag, og den ble veldig god. Den inneholdt svinekjøtt, løk, hvitløk, chili, gulrøtter, squash, gul paprika, cashewnøtter, kokoskrem og soyasaus. Eggenudler ved siden av. |
![]() |
![]() |
#536 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg og stesnuppa delte en Gransiosa i dag. Og jeg piller selvsagt av all paprikaen først. Vi er skikkelig matsnobber.
#537 |
Håpefull eller håpløs....
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Ytrefilet av svin i skiver, serveres med ovnstekte potetskiver, grønnsaker og peppersaus. Og deilig rødvin
#538 |
er her
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Da har jeg nettopp spist burger og pommes frites
#539 |
***al-logisk
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Mørbrad med hjemmelaget peppersaus, potetmos, sopp og grønnsaker + obligatorisk rødvin til.
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
![]() |
![]() |
#540 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Hjemmelaget pizza.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|