|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#481 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #17
Her snakker vi parkeringsplassen på sykehuset.
#484 |
|
Det er HELT vanvittig at de ikke skjønte dette av seg selv på forhånd. |
![]() |
![]() |
#486 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gruffetråd #17Jeg er så sinnsykt lei denne drittvinteren som har vart i en evighet føles det som. Jeg blir bare sint og sur av glatte veier og snø og alt som følger med. |
![]() |
![]() |
#487 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Gruffetråd #17Det snør i Oslo. Selvsagt rett etter en liten mildværsperiode som medførte stålis omtrent over alt. Hjelp!
#488 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Gruffetråd #17Har fått noe gruff nederst i ryggen, noe som gjør spesielt nettene lange og vonde. Om dagen døyver smertestillende verken, og jeg prøver å bevege meg så mye jeg kan. Tenker at når det gjør mest vondt når jeg ligger, så gjør det kanskje minst vondt når jeg er i aktivitet. Tar noen joggeturer, og det har tilsynelatende ikke skadet. Men hardt om nettene, som sagt. |
![]() |
![]() |
#489 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Gruffetråd #17Jeg datt skikkelig på isen i går, og er helt forslått i venstresiden, men ikke blå i det hele tatt. Jeg mistenker brist i ribbein, men tiden får vise. Foreløpig klarer jeg meg greit nok med vanlig smertestillende.
#490 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Gruffa over purring av en faktura jeg mente jeg hadde betalt. Sjekka at jeg faktisk hadde betalt og ble en smule gretten. Til jeg leste summen på hva jeg skulle betale. Hadde bomma med 8 kroner og nå gruffer jeg over meg selv. Har betalt de siste 8 nå.
![]() |
#491 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Gruffetråd #17Det er søren meg fullt på hver treningstime nå! Gleder meg til januar trenerne detter av så jeg finner en ledig time!
#492 |
heimføing
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Smågruffer litt over bil foran meg som valgte å stoppe i bratt og glatt nedoverbakke igår ettermiddag. Jeg bare "jammen fan, ikkje stopp, kjør!" og styrte bilen min mot snøskavelen mens jeg blinka desperat med lysene. Heldigvis oppfatta hen det og flytta seg så jeg slapp å skli rett i bakfangeren. |
![]() |
![]() |
#493 |
|
Uff, bristet ribbein er vondt. God bedring!
![]() |
#494 |
Smugleser
|
![]() Sv: Gruffetråd #172-for-1 bulking av familiens biler.
#495 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gruffetråd #17Det regner og det er meldt et nytt ekstremvær. I går snødde det. Nå må jeg ut og kjøre og må kjøre i natt også.
#496 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gruffetråd #17Her er det ikke meldt noe nytt ekstremvær, bare mer av det samme været vi hadde da Ingunn var på besøk. Men denne gangen uten noe navn. Også bare kjent som "vinter. Det er og det er vått" Den snøen osm kom i går har regnet bort i dag. I dag regner det MYE.
#499 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Gruffetråd #17Vært på legevakten og fått påvist helvetesild. Og fått Tramadol. Jeg tåler ikke Paralgin Forte, så jeg var veldig skeptisk til Tramadol. Har aldri prøvd den type medikament før, men lot det stå til og tok en kapsel etter apotekbesøket. Ingen bivirkninger. Ingen virkning overhodet. Null. Til å grine av! |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|