Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjerringsko - hva er det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-16, 12:33   #461
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Gammel 20-04-16, 12:36   #462
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Gleder meg til noen skal disse Toms for folk over 40. Jeg bor i mine (alle mine) hele sommeren.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 12:39   #463
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hmnei.

lding:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 12:39   #464
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Gleder meg til noen skal disse Toms for folk over 40. Jeg bor i mine (alle mine) hele sommeren.

Jeg og, så lenge det ikke bøtter ned.

Gammel 20-04-16, 12:39   #465
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

lding:

Ikke der heller, nei.

Gammel 20-04-16, 12:39   #466
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den jeg kjenner som er hekta på Toms er stesvigermor på 53. Så jeg hadde aldri tenkt at Toms ikke var for 40+. Jeg har ingen Toms...

Gammel 20-04-16, 12:41   #467
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Toms! Jeg eeelsker Toms, og kommer til å gå i dem uansett om noen skriver at de er stygge/kjerring/krampaktige.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 12:48   #468
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden gjør at jeg får mest lyst til å aldri mer gå utenfor husets fire vegger.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 12:51   #469
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Denne tråden gjør at jeg får mest lyst til å aldri mer gå utenfor husets fire vegger.

Jeg får lyst til å gå mer ut, jeg. Bare fottøyet mitt er tydeligvis egnet til å gi folk både dobbelsidig hodepine og bekymringsrynker, så jeg gleder meg til å se hvilken effekt kjolene har.

Gammel 20-04-16, 12:53   #470
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Hvorfor det, egentlig? Det er virkelig bare å le av at det skal være noen defineringsmakt i at noen mener at joggesko(!!!) har aldersgrense.

Gammel 20-04-16, 12:58   #471
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Den jeg kjenner som er hekta på Toms er stesvigermor på 53. Så jeg hadde aldri tenkt at Toms ikke var for 40+. Jeg har ingen Toms...

Kanskje ungdommene slutter å gå med dem i år, da slipper jeg å gå med like sko som elevene mine. (Og det var ironi, for det gir jeg beng i.)

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 13:00   #472
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er virkelig bare å le av at det skal være noen defineringsmakt i at noen mener at joggesko(!!!) har aldersgrense.

Ja, det er virkelig latterlig.

Litt som at oldemødrene, og et par andre gamle i familien, mener at man ikke kan gå i butikken i shorts, eller at man ikke kan ha langt hår etter fylte 30.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 13:01   #473
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper du tuller? Tråden er selvsagt helt unødvendig og fjasete og alt det der, men den viser da mer enn noe annet at smaken er som baken- og den er som kjent delt. Jeg var riktig nok ikke helt fortrolig med de bruke skoene jeg linket til, men liker dem mye bedre enn f.eks Birkenstock og joggesko til skjørt. Så da velger jeg å tro at jeg har bedre smak enn de som går med slike skoplagg, rett og slett.
Jeg har veldig mange kvinnelige kolleger, og hvis jeg noen ganger tenker "kjerring" om noen av dem, har det aldri sammenheng med sko eller klær...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 13:19   #474
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir jo veldig synlig, da, at noen faktisk legger merke til de underligste ting som man går rundt med i verden og aner fred og ingen fare, men, sånn ER det jo, og man må jp bare leve med det og le av det.

Sånn sett er tråden eksponeringsterapi.

Gammel 20-04-16, 13:20   #475
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beste tråden på lenge.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 13:28   #476
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor det, egentlig? Det er virkelig bare å le av at det skal være noen defineringsmakt i at noen mener at joggesko(!!!) har aldersgrense.

Ikke sant. Og det er vel ikke en eneste ting som ikke er nevnt. Noen liker joggesko, andre pumps. Det er virkelig ingen som er enig om noe. Bruk det du vil, og slutt å tenk på hva andre måtte mene om det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 13:58   #477
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Jeg er jo ufør, utlending og fra naturens side ganske slank, så jeg er vel i grunn vant til å være en torn i kjødet på folk . Skoa gjør ikke mye fra eller til.

Gammel 20-04-16, 13:59   #478
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Og det er en ting å være redd for at skoene gjør deg kjerring. Jeg må passe meg for å ikke ha for høye hæler, og hvertfall ikke rød leppestift, for da stopper bilene og spør hva jeg tar for en natt.

Gammel 20-04-16, 14:18   #479
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo'a. I teorien. I praksis stikker det likevel. Ikke det at jeg går så mye i joggesko, men det er noe med helheten. Ikke bare har jeg feil vekt og feil utseende/kropp (tjockis og gammel – jeg husker fortsatt latterliggjøringen av "hengeræv" her på FP for noen år siden), men i tillegg går altså folk rundt og MENER så mye om hva jeg ikler meg. På gode dager gir jeg beng, så klart, men ...

Men det kan godt hende at det bare er jeg som mangler humor. Det hadde i så fall ikke vært første gang.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 14:22   #480
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Jeg tror ikke folk går rundt og har så mye meninger om hva folk har på seg, sånn i det daglige. Men dette er en tråd hvor det spørres spesifikt om spesifikke sko, og da har man lov å gjøre seg opp en mening. Å ta den med seg ut og gjøre den gjeldende i det virkelige liv, det er noe ganske annet, og egentlig ikke noe jeg tror normale mennesker har tid og overskudd til å kverne på.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:38.