|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?
Ja, sant?
Samme her, jeg holder på med nr. 2.
Drops Kid-silk 20 lys beige, 32 bringebær, 03 lys rosa, 29 vanlije, 07 lys himmelblå. Jeg synes garnfargene er klarere enn på bildet, og mye finere. |
![]() |
![]() |
#3 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg er med på påskemysteriestrikk med Vanja. Skal bli genser. Strikker i hillesvåg Vidde og Varde.
#4 |
I endring
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Endelig ferdig med den siste Elben genseren, så nå strikker jeg Norwand sokker
#6 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå?Kan anbefale noe ved siden av ja, Frøy! Så fort som du strikker.
#7 |
snur
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg er med i påskemysteriestrikken til Vanja. Henger langt etter siden vi har stått midt i en kjøkkenrenovasjon. Og nå lurer jeg på om jeg må rekke opp og strikke en str. større. Må bestemme meg i løpet av dagen.
#8 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Kjøpte garn til påskesyssel i helgen, genser til Frøkna. Men med dobbelt garn og pinnenr 10 så har jeg bare en halv arm igjen. (Juliet genser)
#9 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg ble ferdig med sunday sweater, den var veldig kjapp å strikke. Tok meg noen uker, og ble ganske så fin.
#11 |
I endring
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg har begynt på Stockholm slipover og den er da fryktelig lett strikket. Antar at den er ferdig på er øyeblikk, var godt at jeg fikk hentet mye garn til andre prosjekt i går.
#12 |
I endring
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Stockholm slipover ferdig, det samme er et par sokker til, denne gangen ensfarget. Nå er jeg i gang med Sønnavind teppe fra Gjestal garn.
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Kjempefint teppe! Strikker du lapper eller helt teppe? Helt må bli veldig tungt å holde på med.
#14 |
I endring
|
Helt teppe, det blir jo bare varmere og varmere jo lengre jeg kommer. Dette strikkes i bomullsgarn og blir godt å bruke nå i vår og sommer, eller når enn jeg blir ferdig.
#15 |
Introvert optimist
|
Det blir sikkert supert! Hvor stort er det?
#16 |
I endring
|
Det er ca. 130*170
#17 |
Glad
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg fikk nytt prosjekt i posten i dag. Kun mannen som ønsket seg et hjemmestrikket plagg, så da prøver jeg på min første og største herregenser. Håper den ikke ender som ufo. Det er en Lothepusgenser i mørk grå.
#18 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg skal være med på Samstrikk med Bystrikk, noen andre som skal være med? Starter i dag, men garnet kommer ikke i posten før i morgen
#19 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva strikker du nå?Jeg burde komme igang med et av de mange prosjektene mine. Jeg sitter jo bare og glaner på tv om kvelden, og da passer det jo fint å strikke. Jeg har blant annet en genser, lue, pledd og hals. Muligens mer.
#20 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strikker du nå?Strikker raggsokker. Har strikket et par men de ble altfor slaskete så rakk opp og gikk ned en hel pinnestørrelse. Ble mye fastere.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|