|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: TFK Joggster III
Jeg har handlet fra Kiddies24 flere ganger - aldri hatt noen problemer.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg tror den tyske mva er 19 %. Stemmer ikke det?
![]() |
#4 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TFK Joggster IIIOg forøvrig, det manglet en del på vogna vår da vi fikk den, men service-avdelingen var vennligheten selv, og erstattet den uten spørsmål (når de først forsto hva jeg mente, litt språkproblemer ute og gikk, så vi løste med bilder til slutt) eller kostnad. Så jeg vil tro butikken er til å stole på om du skulle få problemer med vogna også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: TFK Joggster IIISorry, skriveleif - 19 % stemmer ... det er vel 16 % i Nederland, men likt med Norge i bl.a Danmark.
![]() |
#6 |
Curlingkone
|
![]() Sv: TFK Joggster IIIWow, så mye dere vet! :svett:
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
Prisen reguleres jo alltid noe av etterspørsel, og Twist selger bedre enn III, så mye av forklaringen kan ligge der.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: TFK Joggster IIIJeg trodde jeg hadde uttalt meg - men har den ikke svingbart forhjul? Da ser jeg virkelig ikke poenget - det vil være like uhåndterbar som en firhjuling og i tillegg letter å velte enn en firhjuling...Men kanskje jeg har surfet feil? Poenget med trehjuling må jo vitterlig være at den kan snu på en 5-øring sånn ca.
![]() |
#9 |
|
Absolutt enig med deg i det. Vi hadde stivt forhjul for åtte år siden og bestemte oss da for at "neste gang skal det kunne svinge". Derfor går vi for Joggster Twist denne gangen.
![]() |
#11 |
Curlingkone
|
![]() Sv: TFK Joggster IIIOTH, skjønte den kom til å komme sjø.
![]() |
#12 |
Curlingkone
|
![]() Sv: TFK Joggster IIIHm, kanskje jeg må ha svingbart hjul da ja. Har prøvd vogner med det og det er unektelig veldig praktisk. Det var bare det med kjøring i marka som var et poeng på sidene til barnas hus mener jeg å huske.
![]() |
#13 |
|
Såvidt jeg har forstått kan du feste hjulet om du ønsker, til f.eks. kjøring i mark eller for å holde vogna i ro på bussen.
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: TFK Joggster IIITFK er fine altså - men nok et motargument: De har innmari små hjul, egentlig...Det finnes mange trehjulinger med skikkelig størrelse på hjulene
![]() |
#15 |
Curlingkone
|
Er det denne du har?
![]() |
#16 |
Nysgjerrig
![]() Sv: TFK Joggster III5-6 ukers leveringstid står det i mailen med ordrebekreftelse jeg har liggende. Aner ikke om det er like lenge nå, eller om det var tiden det faktisk tok. Litt for lenge siden |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TFK Joggster IIIJeg elsker vogna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Nysgjerrig
![]() Sv: TFK Joggster IIIOg jeg har forøvrig aldri savna større hjul på vogna, hverken på vinterstid eller på skogsstier. Og jeg er enig i at svingbart forhjul er et must, det kan jo som sagt låses, men vi gjør det aldri fordi det rett og slett er best når det ikke er låst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: TFK Joggster IIIDe er jo ikke små sammenlignet med andre vogner i den klassen, altså typ OTH, Emmaljunga osv., men mot utelukkende skikkelige jogge- og terrengvogner er hjulene små ja.
![]() |
#20 |
Curlingkone
|
![]() Sv: TFK Joggster IIIDe trehjulingene vi har sett på har hatt hjul man kan låse ja. Det kan jo være greit noen ganger det og.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|