|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag er det best å dra på Tusenfryd?Ja hun kan ikke ta tre-banen eller Speed Monster, men Tømmerrenna og Supersplash og sånt går greit, altså karuseller der man ikke fyker frem og tilbake med hodet hele tiden. Jaja, om hun ikke kan ta denne så høres det ikke ut som noe stort tap, akkurat.
![]() |
#22 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hvilken dag er det best å dra på Tusenfryd?Nei, absolutt ikke. Men hør med noen andre også, så ser du om min oppfatning stemmer.
![]() |
#23 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hvilken dag er det best å dra på Tusenfryd?Med de forventningene jeg helt åpenbart har og har hatt i månedsvis, kan det jo ikke annet enn å bli en gedigen skuffelse.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag er det best å dra på Tusenfryd?
Undret meg litt over det i dag. Det var ganske mye folk igjen når stengetid kom. Mulig at en stor andel uansett ville dratt ikke så alt for sent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag er det best å dra på Tusenfryd?Kan det ha noe med å unngå skift for arbeiderne? 11-19 = 8 timer, så er det vel andre som tar seg av opprydding etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken dag er det best å dra på Tusenfryd?Vi var der første helga i juni,og da var det lite kø.Nå hadde jeg rett og slett ikke reist,dyrt er det der og alt for mye køer til at det blir moro.
![]() |
#27 |
snur
|
![]() Sv: Hvilken dag er det best å dra på Tusenfryd?
Det som er er at jeg har lovet ungene Tusenfryd i sommer og de er nå vi skal til Oslo. Det er ikke "bare" å dra dit en annen gang når vi bor 50 mil unna.
Vet det, men tenkte ikke over at det var Norway Cup denne uka
![]() |
#28 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: Hvilken dag er det best å dra på Tusenfryd?Etter å ha lest denne tråden var vi veldig i tvil om vi skulle gidde å dra i dag. Men så dro vi, tenkte at Norway Cup var eldre barn, og oss med småbarn var interessert i forskjellige ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilken dag er det best å dra på Tusenfryd?Tro meg - jeg har irritert meg GRØNN over systemene på Tusenfryd, at de stenger kl 19, elendig mat, dårlige køsystemer osv.. Men hva kan man vente seg når man har umotiverte 16 åringer som styrer parken på en luselønn? Når man reiser ellers i andre land, er det ofte parker som er åpent året rundt med ett voksent og drevent personale og med åpningstider "alle" kan leve med...
![]() |
#30 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hvilken dag er det best å dra på Tusenfryd?Jeg sendte mail til Tusenfryd i dag og klaget på det kø-greiene, at de sendte karusellene avgårde med tomme vogner når det var lange køer osv. Får se om jeg får noe svar.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|