Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken dag er det best å dra på Tusenfryd?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-10, 15:28   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken dag er det best å dra på Tusenfryd?

Ja hun kan ikke ta tre-banen eller Speed Monster, men Tømmerrenna og Supersplash og sånt går greit, altså karuseller der man ikke fyker frem og tilbake med hodet hele tiden. Jaja, om hun ikke kan ta denne så høres det ikke ut som noe stort tap, akkurat.

Gammel 31-07-10, 15:33   #22
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Nei, absolutt ikke. Men hør med noen andre også, så ser du om min oppfatning stemmer.

Jeg hadde høye forventninger selv, og jeg anser meg ikke som en perfeksjonist, men denne kunne vært gjort _mye_ bedre.

Gammel 31-07-10, 15:35   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med de forventningene jeg helt åpenbart har og har hatt i månedsvis, kan det jo ikke annet enn å bli en gedigen skuffelse.

Gammel 01-08-10, 01:33   #24
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åpningstidene er forresten en vits. Stengetid kl. 19 er jo helt latterlig, spesielt når køer blir stengt en time før om mye folk. I Tivoli i Danmark har de åpent til midnatt.

Undret meg litt over det i dag. Det var ganske mye folk igjen når stengetid kom. Mulig at en stor andel uansett ville dratt ikke så alt for sent.

Var ellers kømessig helt greit i dag. Været startet jo bra, men ble noen regnskurer i løpet av dagen.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 02:24   #25
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Kan det ha noe med å unngå skift for arbeiderne? 11-19 = 8 timer, så er det vel andre som tar seg av opprydding etc.

Er vel ikke sikkert for dem at det kommer noe mer folk om de har åpent lengre. Naturligvis er det en del som vil bruke mer penger, men kanskje ikke nok til at det dekker de økte utgiftene....

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 06:55   #26
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi var der første helga i juni,og da var det lite kø.Nå hadde jeg rett og slett ikke reist,dyrt er det der og alt for mye køer til at det blir moro.

Gammel 01-08-10, 12:11   #27
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Vi var der første helga i juni,og da var det lite kø.Nå hadde jeg rett og slett ikke reist,dyrt er det der og alt for mye køer til at det blir moro.

Det som er er at jeg har lovet ungene Tusenfryd i sommer og de er nå vi skal til Oslo. Det er ikke "bare" å dra dit en annen gang når vi bor 50 mil unna.

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Det er Norway-cup denne uken (start i dag), og jeg vet at mange lag har planlagt en tur til Tusenfryd. Bare til info.

Vet det, men tenkte ikke over at det var Norway Cup denne uka

Vi får bare belage oss på kø og satse på at Norway Cup ungene vil ta de største karusellene mine er for småe til og at andre Oslo innbyggere holder seg klokelig unna denne uken

Gammel 01-08-10, 20:38   #28
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Etter å ha lest denne tråden var vi veldig i tvil om vi skulle gidde å dra i dag. Men så dro vi, tenkte at Norway Cup var eldre barn, og oss med småbarn var interessert i forskjellige ting.
Det stemte! Vi har kjørt og kjørt forskjellige småbarnsting i hele dag, og det var veldig ok! Lite køer. På noen steder som motorsyklene, og litt på froskehoppet var det bare å løpe rundt til inngangen igjen etter endt tur, og så fikk man plass på neste runde også. Fly og radiobiler vente til runden var ferdig, så en runde til, og så fikk man plass. Eller man fikk plass på første slipp-inn etter man hadde stilt seg i kø. Bestefars bil var det i kanskje 4 foran i snitt, kjørte den og mye. Kvarter/tjue minutter på tømmerrenna.
Perfekt vær, ikke for varmt, men hele tiden opphold.
Det dumme var at vi mistet nøklene der inne og måtte lete i 1,5 time, så det ble en laaang dag.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 21:12   #29
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Tro meg - jeg har irritert meg GRØNN over systemene på Tusenfryd, at de stenger kl 19, elendig mat, dårlige køsystemer osv.. Men hva kan man vente seg når man har umotiverte 16 åringer som styrer parken på en luselønn? Når man reiser ellers i andre land, er det ofte parker som er åpent året rundt med ett voksent og drevent personale og med åpningstider "alle" kan leve med...

Gammel 01-08-10, 21:15   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg sendte mail til Tusenfryd i dag og klaget på det kø-greiene, at de sendte karusellene avgårde med tomme vogner når det var lange køer osv. Får se om jeg får noe svar.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.