|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillSå fin den var!
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillEllers synes jeg det settet jeg (og du) kjøpte fra St.Martins også er "bryllupsfint" med en litt penere bluse under, og høyhælte sko.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillJeg får ta meg en runde en ettermiddag. Grunnen for at jeg tenkte rosa, var rett og slett fordi jeg hadde disse rosa skoene. Men jeg får se hva jeg finner. - Jeg må nok på skoleiting også...
![]() |
#5 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillEnig med røkla. Turkis singlet - og så noen grønne eller gullfargede sko.
![]() |
#6 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillKjolen er fin nok til et bryllup, men en singlet er nok tingen! Mest for egen skyld, utrigningen var fin den! *misunnelig, med mye luft i egen utrigning*
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillFin utringning. Hvis ingenting ramler ut, er et fint smykke tingen. |
![]() |
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillIngen kommer til å se smykket
![]() |
#9 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillNydelig kjole! Jeg ville hatt en pen rosa singlet under, smykke og noen lekre sko.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillNeineinei - ikke noen singlet inni. Hele poenget forsvinner jo da. |
![]() |
![]() |
#11 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspill
Eller på lunch. Gjerne med et lite glimt av rosa bh.
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillJeg takker ikke nei til dyp utrigning jeg altså - men denne er drygen tror jeg. Puppene faller ikke ut - men ganske høy prosentandel av puppenes samlede masse henger allerede utenfor kjolen, man man si (push-upkjole, faktisk)
![]() |
#14 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillJeg synes kjolen var kledelig, men at utringningen ble for stor. Jeg ville ikke tenkt mye over det om en annen gikk med den utringningen i et bryllup, men jeg ville definitivt følt meg ukomfortabel selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillJeg syns den der var helt fin jeg. Jeg syns pupper er kjempefint. |
![]() |
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspilljeg må iallefall - om et absolutt minimum ha en bh som kan bidra litt.
![]() |
#19 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillDu trenger ikke noe under den kjolen.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|