|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Fritidsaktivitet for 3,5-åringJa, kanskje hovedspørsmålet er om vi orker å ta henne med. Hun er av den aktive og usjenerte typen og vil nok elske det ja, og jeg syns det kan bli litt vel mye tv her på kveldene noen ganger.
![]() |
#22 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Fritidsaktivitet for 3,5-åringFinnes turn på Kjøkkelvik |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Maura
![]() |
![]() Sv: Fritidsaktivitet for 3,5-åringHei alle sammen. Lurer på om noen her inne vet av fritidsaktiviteter som allidrett eller lignende for små barn på øvre romerike? Har en gutt som blir 4 i juni og som er extremt aktiv. Hadde vært supert med en fritidsaktivitet for han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Fritidsaktivitet for 3,5-åringKnerten er 3,5 og går på "lek i vann"-kurs. Han var en pyse i vannet, men det er han ikke lenger.
![]() |
![]() |
#25 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fritidsaktivitet for 3,5-åringJa, ble det noen aktivitet Wix? En venninne av meg har gutten på turn på laksevåg, var visst litt vanskelig å komme med der.
![]() |
#26 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Fritidsaktivitet for 3,5-åringNei, vi ble invitert med på noe turn for 2-4åringer i en sal i sentrum, og der var vi en gang. Men minsten var ikke særlig interessert i opplegget som var der, han ville istedet dra alle ballene utover, og det var ikke noe særlig ok når de lekte haien kommer og slikt. Jeg ville vært nødt til å ha med meg begge to på det alene, og siden minsten ikke var så samarbeidsvillig og dessuten sliten etter barnehagen så droppet vi det.
![]() |
#27 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fritidsaktivitet for 3,5-åringTuppa gikk på barnedans når hun var tre, og begynte på skøytekurs rett før 4. Akkurat nå har vi ingenting. Hun like det veldig godt!! Men storesøsters aktiviteter blir prioritert i vår, og da er vi med og ser på. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|