Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fritidsaktivitet for 3,5-åring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-10, 08:15   #21
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fritidsaktivitet for 3,5-åring

Ja, kanskje hovedspørsmålet er om vi orker å ta henne med. Hun er av den aktive og usjenerte typen og vil nok elske det ja, og jeg syns det kan bli litt vel mye tv her på kveldene noen ganger.

Det beste ville vært om det fantes noe jeg kunne tatt med meg begge to samtidig, men broren er jo bare 2 år 2 mnd og jeg ser at de fleste stedene har grense på å ha fyllt tre år. Ser de kunne passet inn på vannkantens svømmeopplegg der man må fyllt to, men min mann hater svømmehall og jeg tar ikke med meg to stk barn på svømming alene altså.

Hm, finnes det noe turn i Fyllingsdalen? Ser det finnes i Laksevåghallen hvertfall men.

Gammel 26-06-10, 09:47   #22
ingelas mamma
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2006
ingelas mamma er litt kul
Standard

Finnes turn på Kjøkkelvik

ingelas mamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 21:36   #23
MauraMamma31
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Maura
MauraMamma31 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hei alle sammen. Lurer på om noen her inne vet av fritidsaktiviteter som allidrett eller lignende for små barn på øvre romerike? Har en gutt som blir 4 i juni og som er extremt aktiv. Hadde vært supert med en fritidsaktivitet for han.

MauraMamma31 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-11, 21:39   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knerten er 3,5 og går på "lek i vann"-kurs. Han var en pyse i vannet, men det er han ikke lenger.

Snuppa gikk på dans da hun var 3,5.

Så små barn trenger ikke ha aktiviteter på ettermiddagen, men det bare ble sånn for oss.

Gammel 23-02-11, 22:34   #25
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Ja, ble det noen aktivitet Wix? En venninne av meg har gutten på turn på laksevåg, var visst litt vanskelig å komme med der.

Vi begynte på turning i høst var det vel? Ja. Turning om onsdagene, det er fire års aldersgrense her og lillesøster er SÅ misunnelig. Hennes eneste mål i livet er å bli gammel nok til å begynne på turn..

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 16:37   #26
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, vi ble invitert med på noe turn for 2-4åringer i en sal i sentrum, og der var vi en gang. Men minsten var ikke særlig interessert i opplegget som var der, han ville istedet dra alle ballene utover, og det var ikke noe særlig ok når de lekte haien kommer og slikt. Jeg ville vært nødt til å ha med meg begge to på det alene, og siden minsten ikke var så samarbeidsvillig og dessuten sliten etter barnehagen så droppet vi det.

Gammel 08-03-11, 22:10   #27
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Tuppa gikk på barnedans når hun var tre, og begynte på skøytekurs rett før 4. Akkurat nå har vi ingenting. Hun like det veldig godt!! Men storesøsters aktiviteter blir prioritert i vår, og da er vi med og ser på.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.