|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det andre alternativ enn dunjakker om man skal holde seg varm i kulda?Jeg bruker en ullkåpe.
![]() |
#22 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Finnes det andre alternativ enn dunjakker om man skal holde seg varm i kulda?
Samme steder som de selger pelskaaper vil jeg tro. Det var et saant sted jeg fant min i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Finnes det andre alternativ enn dunjakker om man skal holde seg varm i kulda?Jeg går i en ullblandingskåpe fra HM. Under den har jeg en omslagsjakke i ull, og under der pleier jeg å ha vanlige topper (evt i ull) og evt ulltrøye under. Det er fortsatt plass til å spe på med en ullcardigan under omslagscardiganen.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Finnes det andre alternativ enn dunjakker om man skal holde seg varm i kulda?
Bergans bruker dun som er et biprodukt av matproduksjon leste jeg ett eller annet sted tidligere i dag, er ikke det greit å bruke heller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Finnes det andre alternativ enn dunjakker om man skal holde seg varm i kulda?Her bruker vi dunjakker og holder oss varme og gode. Ullundertøy og ullgensere/sokker er også på. Deilig.
![]() |
#26 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#27 |
Glamorøs
|
Jeg har en vintage ozelotpels, kjøpt brukt, og ingenting er så varmt som den. :dukker veldig: Jeg ville aldri kjøpt den ny altså, og ozeloten er ikke oppdrettsdyr.
Ja, jeg holdt meg faktisk varm mel ullundertøy, tynn ulljakke, tykk ulljakke og skalljakke her om dagen.
Fretex og pelsbutikker.
![]() |
#28 |
|
Om det stemmer er det vel greit.
![]() |
#29 |
Audacious
|
Det funker ikke - før det første så isolerer fett og du fryser enda mere, for det andre skrur du jo ned forbrenningen om du skal gå ned raskt i vekt, og da fryser du enda mere. Har du ikke lest Dagens Tråd, menneske?
![]() |
#30 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#32 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Finnes det andre alternativ enn dunjakker om man skal holde seg varm i kulda?Jeg har en saueskinnkåpe som jeg har arvet etter moren min, og den er superdeilig nå.
![]() |
#33 |
villende
|
Moren min har en nydelig og skrekkelig uetisk pels som er omtrent like gammel som meg. Jeg har lånt den en gang, i spregkulde (ned mot -30), da jeg skulle i stivt selskap midt på vinteren. Og jeg holdt meg faktisk varm i den, med kun tynn selskapskjole uten ermer under. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Finnes det andre alternativ enn dunjakker om man skal holde seg varm i kulda?Jeg har arvet en blårevpels etter min mor - stor og vakker og minst 30 år gammel. Men jeg får meg søren ikke til å gå med den.
![]() |
#35 |
flisespikker
|
![]() Sv: Finnes det andre alternativ enn dunjakker om man skal holde seg varm i kulda?Lammeskinnspelsjakken min holder meg også varm med bare selskapskjole under.
![]() |
#36 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Finnes det andre alternativ enn dunjakker om man skal holde seg varm i kulda?Jeg har gått masse med ozeloten min, men ikke de siste årene. Det har mindre med mine følelser rundt den, og mer med at jeg er redd noen skal herpe den. Nå skal det sies at den er så spesiell at ingen tror den er ekte,jeg ble til og med forsøkt sjekket opp av en militant dyreverner mens jeg hadde den på.
![]() |
#37 |
Passiv
|
![]() Sv: Finnes det andre alternativ enn dunjakker om man skal holde seg varm i kulda?Juksepels er også veldig godt og varmt, faktisk, men det er jo plent umulig å få tak i sånne kåper nå, kun korte jakker. |
![]() |
![]() |
#38 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Finnes det andre alternativ enn dunjakker om man skal holde seg varm i kulda?Glitter:
![]() |
#39 |
Glamorøs
|
Ja, kattedyr med flekker, ble nesten utryddet, men er ikke truet lenger.
![]() |
#40 |
I mål
|
![]() Sv: Finnes det andre alternativ enn dunjakker om man skal holde seg varm i kulda?Jeg bruker parkas. Idag med bomullsgenser innerst, ulljakke utenpå, fleecejakke utenpå der og så parkasen. Den er vattert. Det holdt i nitten minus idag tidlig. Supplert med votter, varme sko, lue, fleeceskjerf OG hals. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|