Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Moderatorer!

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-09, 22:56   #21
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Moderatorer!!!

Jeg ror da vel ikke! Syns det var dumt, og kjipt.

Gammel 13-11-09, 22:58   #22
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Hem....av teksten fremgår det jo tydelig at den skulle vært grønn. Hun er faktisk en av mine aller aller beste venner, mente ikke at det var noen big deal, hun sendte meg ikke melding eller noe, men vi prater sammen RL flere ganger daglig.

Gammel 13-11-09, 22:59   #23
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moderatorer!

Josh! Jeg er heeelt sikker. Dette har vi hørt før, her inne.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 22:59   #24
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du alvorlig???

Gammel 13-11-09, 23:00   #25
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Standard

På hva?

Gammel 13-11-09, 23:02   #26
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

En rød prikk er ikke dødelig og jeg er sikker på at Trixie overlever. Nå vet jo alle at du har feilprikket (inkl. Trixie, går jeg ut fra), ingen skjede skadd, alle er venner, halleluja, kumbaja og hva_har_du.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 23:03   #27
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Standard

Whatever.

Gammel 13-11-09, 23:04   #28
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Whatever.

Jah. Jeg tror vi går for den.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-09, 23:04   #29
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Standard

Lurt.

Gammel 13-11-09, 23:08   #30
Joika
Pauset

Standard

Gammel 13-11-09, 23:08   #31
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Standard

Gammel 13-11-09, 23:39   #32
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 13-11-09, 23:47   #33
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Dessverre, jeg kan ikke endre fargen på prikken, men jeg kan evt. endre teksten på den til noe som står bedre til rødt?

Er ikke det Esme sin oppgave, egentlig?

Gammel 13-11-09, 23:50   #34
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er bare når man skal ha koze-moze-meldinger.

Gammel 14-11-09, 00:10   #35
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Esme er veldig god på kozemoze.

Gammel 14-11-09, 00:32   #36
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Kanskje Skilpadda kan korrigere kommentarene til en , så blir ihvertfall forvirringen fullkommen.

Nei, nei, nei. Ikke en men en . Det må jo gjøre prikken helt fullkommen, eller hva?

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 01:51   #37
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Rødt er jo hjertets farge.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 02:21   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en rød av Brenda for en liten stund siden, med en hyggelig kommentar. Den skulle helt opplagt være grønn, humret litt da ja.

Gammel 14-11-09, 09:56   #39
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Dette ble for internt for moi. Forklaring?

Jeg ser det var min kommentar du lurte på.
Det var bare et forsøk på å være morsom. En fraudiansk glipp er når man sier eller gjør noe annet enn det man skulle, og at man tror at det er underbevistheten som slår inn. Feks kan det være en freudiansk glipp hvis man presenterere en kollega som en ektemann.

Jeg skulle da si at dette måtte være en freudiansk prikk, og så for å gjøre litt narr av meg selv skrev jeg prikk som pikk - slik at dere fikk med dere hva min underbevisthet er opptatt med.

Har dere langt godt merke til hvor lite morsomme morsomheter er når de forklares? Det var bra at Ru lo i det minste.

Gammel 14-11-09, 10:01   #40
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg fikk også en rød ved en feiltagelse. Jeg tror hun tror at hun må prikke med grønt enda for å veie den opp . (Du må ikke det altså, med mindre du synes jeg sier noe veldig flott og fint og sånt da.)

Jeg kommer aldri til å glemme det.

Men en mager trøst var nok at jeg "bare" gir et minus poeng.

Jeg ble helt kald innvendig da jeg ble gjort oppmerksom på det. Men satte stor pris på at du sa i fra. Tenker jo om jeg har gjort dette mot andre. Fort gjort. Men jeg vet enda ikke hva som har skjedd. Må jo ha kommet borti en eller annen tast på dataen når jeg skrev, slik at det ble haket av i feil luke.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.