|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg er mer frittalende i det virkelige liv. Jeg er bedre på å formulere meg muntlig enn skriftlig.
![]() |
#22 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg er ganske frittalende både her og der ute i rl, men jeg syns det er enklere å diskutere skriftlig. Man får jo ikke tenkt seg om og være gjennomtenkt i rl.
![]() |
#23 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Ja.
![]() |
#24 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg sier det jeg mener, ja. Det er lettere å få tenkt seg om her inne, så det hender jeg lar sjansen glippe fra meg IRL mens jeg vurderer om det er riktig eller lurt å komme med meningen min der og da. Som regel blir det likevel til at jeg sier noe. Jeg er nok mindre frekk i diskusjoner her enn IRL siden det er sjelden noen er frekk med meg der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?
Jeg tror det er jeg som er den sære, ikke du
![]() |
#26 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg er ganske direkte av natur, og her inne er jeg ikke halvparten så frittalende som IRL. Det kommer av at jeg er mye bedre på å diskutere muntlig enn skriftlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Passiv
|
Ja, sånn er jeg også. Det er mye enklere å forklare seg skriftlig synes jeg. |
![]() |
![]() |
#28 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg tar større plass i virkeligheten enn på nett. Frittalende er er begrep jeg ikke bruker så mye om meg selv. Jeg er veldig direkte, men kontrollerer i stor grad det jeg sier allikevel.
![]() |
#29 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() |
#30 |
søt
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Ganske lik tror jeg, men kanskje litt mer direkte i RL og mer ironisk/morsom/sarkastisk.
![]() |
#31 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg er nok MER fritt talende i RL jeg..
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg er nok mer frittalende RL enn her inne. Eller, rettere sagt, så er jeg vel heller mer deltagende RL enn her. Muntlig bare buser jeg ut med meningene mine, her får jeg jo tid til å lese over de før jeg buser ut med de - og da er det ikke alltid at ting passerer sensuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Mye mer frittalende IRL, og en ordstrøm som mangler sidestykke. Antall innlegg per dag her inne, for ikke å si de kosemosete trådene jeg har deltatt i hadde sjokkert en del i min bekjentskapskrets (og min mann). |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
snart helsesøster
|
Jeg signerer dette, du sier egentlig det jeg tenker her, Joika.
![]() |
#37 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Jeg er diplomatisk både her og RL.
![]() |
#38 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Absolutt. Sikkert mer også.
![]() |
#40 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Er du like frittalende IRL som du er her inne?Mer direkte i RL. Mest fordi jeg da kan "rette opp" de eventuelle misforståelsene - og det er lettere å lese stemningen.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|