![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal kjøpe meg ny bil4007 er Outlander med en annen front (Citröen har samme bilen under navnet C-Crosser, og da med deres frontdesign). Bilene er bygget av Mitsubishi. Fordelen med Outlander kontra 4007 er at den er tilgjengelig med en 2-liters dieselmotor som alene vel gjør den over 60 000 kroner rimeligere enn med 2,2-literen i 4007, hvis modell ellers har omtrent samme utstyrsnivå. I tillegg har Mitsubishi 5 års garanti, mens Peugeot har 3 år (uten at det nødvendigvis har så mye å si, ettersom reklamasjonsretten er 5 år, men enkelte ting kan defineres som slitasjedeler hvis man kjører ganske mye). |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal kjøpe meg ny bilhttp://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16748460
![]() |
#24 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal kjøpe meg ny bil
Skulle jeg kjøpt flerbruksbil i dag i henhold til egne behov hadde det nok mest trolig blitt S-Max ja. Eneste ulempen nå er at de ikke har like interessante bensinmotorer som VW har for Touran. 1.4-literen på 140hk i Touran er i en annen klasse enn hva andre produsenter leverer med omtrent samme effekt. Man kunne egentlig håpe de kom med 122hk-versjon av motoren i Touran også, slik som de har for en rekke andre modeller, så har den blitt ytterligere redusert i pris pga. lavere effekt- og co2-avgifter. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|